Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

INDUCT Software 🖥

Her er det jo bare å leke litt med tall, 50k brukere , 100k, 500k
Hva om induct langt der fremme kan nå 1 million, er det realistisk ?

• Gross Margin of 95 % for platform revenues and is expected to stay at 95 % as more users are getting onboarded

• An eCPM average of NOK 17,65 per thousand shown ad in Q4 2020. Expected to be between NOK 20 and NOK 25 in 2021

From launching the campaign late November 2020, we had 47 organisations in process by the end of the year. These organisations each represent between 100 – 20.000 employees/members.

https://newsweb.oslobors.no/message/524977

1 Like

INDUCT: Induct lanserer videokonferanse i plattformen

Onsdag 31. mars 2021 lanserer Induct en beta videokonferanseløsning i sin

plattform for arbeid og samhandling.

Videokonferanse vil i første omgang lanseres som en beta løsning, slik at man

får testet skalering gjennom mange samtidige brukere og funksjonaliteten

løsningen tilbyr. Videokonferanse vil være gratis å bruke for enkeltpersoner og

organisasjoner, uansett hvor mange deltagere og lengde på konferansen.

«Mange av kundene våre har etterspurt denne funksjonaliteten, og vi gleder oss

til å tilby profesjonell og gratis videokonferanse gjennom plattformen vår»,

sier administrerende direktør Alf Martin Johansen. «Det blir spennende å se

hvordan vår annonsebaserte forretningsmodell vil fungere i

videokonferansemarkedet», fortsetter Johansen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Alf Martin Johansen, Administrerende direktør, mobil +47 901 79 435, epost

1 Like

Dette var jo “Larsen” sin gamle favoritt husker jeg (Det var jo i godt selskap med Morgan Kane og Sino Agro Food hehe) … ser jo ikke helt dumt ut nå, bortsett fra at den er notert på Merkur :sweat_smile:

Ser ut som pilene peker stort sett riktig vei:

2 Likes

Eg synst det virker veldig spennende, om dei kan vise til jevnlig vekst i brukere, og vertfall om fremtidig rapporter viser at brukerne blir igjen og har masse skjermtid for reklame inntekter.
Har bare en liten del her, blir til tider litt skremt av ordreboken, kan være vanskeleg å komme seg ut med større posisjoner her til tider.
Er vel ett papir en kjøper for the long run

2 Likes

Merkverdig laber interesse på ett tekforum over en tek aksje som er i ferd med å få til noe her.
Noen er vertfall hissige på grøten, siste dagen viser det mot normalt sett null volum.
Listene over helgen, kanskje tirsdag vil vise om noen posisjonerer seg for videre vekst

1 Like

Tror vi kan se 50 i år. Håper det. Fikk bra inntrykk av presentasjonen.

1 Like

Kjøper litt til på Mandag så er jeg fullastet.
Tenker også at denne er mere behagelig i en evt børskorreksjon enn mange andre.

Spennende med de 10 millionene dem skal kjøpe for. Håper dem kjøper seg kunder eller får med endel på kjøpet.

25000 påloggede brukere siste 3 mnd, kurs er nå 12,80. Det kommer ikke kursen til å være da vi passerer 100k påloggede. Og det kommer til å skje allerede i år.

1 Like

Skulle ikke denne til 15-20 da ? Sitter i minus eg nå :slightly_frowning_face:

Det er lett å at enkelte aksjer skal hit og dit men så dukker det opp uforutsette hendelser som medfører at ting tar noe lengre tid og tålmodigheten blir satt på prøve.

Min personlige mening er at denne aksjen fortsatt skal høyt opp og dette begrunner jeg gjerne her.

For det første har selskapet endelig begynt å tjene penger. Netto tjente selskapet penger pr. 4. kvartal 2021. Jeg forventer at dette vil fortsette inn i 1. kvartal 2022 og skal man tro litt på ledelsen i selskapet vil 4. kvartal 2022 vise 10 millioner i omsetning og 4-5 millioner i netto overskudd. Regner man årlig på dette vil dette bli 1,3 kr pr aksje i overskudd for 2023.

Selskapet er glemt av absolutt alle. Årsaken til dette kan være flere, men for noen måneder siden gjorde selskapet et større oppkjøp og man fikk endelig lansert et produkt som kan selges verden over. Kostnadene i selskapet er svært lave, kun lønn, og ekspansjon medfører derfor ikke økte utgifter.

Av det jeg kan se av aksjonærlistene har de siste månedene vært preget av at en større aksjonær selger ut noe som ikke er enkelt i et selskap med lav likviditet. Så langt jeg kan se er denne prosessen nå over og selgersiden i ordreboka vil trolig derfor snart se litt mer hyggelig ut.

Med overskudd, ekstremt lav markedsverdi og mye fremførbart underskudd ser aksjen for meg ut som et røverkjøp, forutsatt at man har tålmodighet til å vente på suksess.

1 Like