??
Kan dette gagne Inseanergy?
Neppe. De hadde eksklusivitet med den gamle lisensavtalen. Nå kjører OS på med Tech-transfer globalt. Skuffende valg av strategi. Hva om SUB Solar dukker opp på nytt i en fungerende versjon? Har mer tro på den teknologien en OS.
Når Inseanergy selv ikke har tro på SUB Solar tech’en så er jeg meget spent på hvorfor DU har mer tro på den?
Burde ikke Oceansun og Inseanenergy slå seg sammen?
Rimelig heftig utvanning!
Det positive er at alle aksjonærer har mulighet til å både selge og kjøpe aksjer til samme pris, altså kr 100.
Hvordan er det positivt å få selge til 1/3 av forrige emisjons prising?
Hvor har du fra at forrige emisjon var på 300 kr/aksje?
“Positiv” med tanke på at det gis exit muligheter med vesentlig mindre tap, kontra det som har skjedd i Greenstat
Siste emisjon via folkeinvest var på rundt kr 250.
Ah, ok. Da skjønner jeg frustrasjonen. Er vel gjerne der de måtte sette nivået for å få inn større investorer. Har ikke sett noen selskapsnyheter som skulle tilsi en 60% drop i verdi…
Pre-money var 93,5 mill ved forrige emisjon, så over 100 mill etter emisjonen. Folkeinvest
Med pre-money nå på 40 mill, så er det ned litt over 60%. Selv om man anser verdien som høyere, så er man fortsatt kraftig utvannet. De som kom inn nå kjøpte litt over 40% av selskapet.
Ikke greit, selger mine.
Er det noen som har hørt med selskapet om begrunnelsen?
Nei, ikke jeg.
Krysset av at jeg ønsket å selge mine aksjer, så får vi se. Vil ikke være med disse folka videre.
Ser den, var vel 98% av stemmene som stemte for. Men da visste man ikke hvilke vilkår som gjaldt.