Tipper de hadde fått lurt ut 11 mill fra folket om de hadde sett denne rabatten komme.
Vært med fra start og i begge rundene så langt og sitter videre. Synes ikke det er noe krise med rabatten selv om den var betydelig fra sist emisjon, var tross alt bekymret for at hele selskapet skulle ende i viften her. De fikk jo problemer med manglende salg etter lakseskatten. Hente penger i dette markedet har ikke vært lett for selskaper som Inseanergy og mange har fått kursen gruset når de har gjort det, så at de nå får hente penger og får inn solide samarbeidspartnere ser jeg på som positivt.
Har ikke troen lengre desverre. Først teknologien, deretter behandlingen av aksjonærene. Har ikke tillit til folkene lengre. Håper jeg får solgt, men har ikke tro på det heller. Sikrer sikkert sin egen rumpe først…
Flott om du kan være spesifikk på hvordan du tolket at de feilet på teknologien?
Har de ikke valgt å bruke oceansun sine paneler? Mener jeg leste det.
De tålte forholdene bedre.
Noe som i hvertfall er positivt er at store og mektige investorere som disse 2 kommer inn i bildet.
100 kr aksjen er et lite tap, fra første emmisjon. har tenkt å holde på disse aksjene i god tid fremover og kommer ikke til å godkjenne på mindre enn 500 kr aksjen
Jeg huket av for at jeg kunne ha interesse for å selge for 100 kr aksjen bare for å se om de tok kontakt, men har ikke hørt noe
Dem leste muligens kommentaren din fra 4 feb. De tar kontakt når prisen er kr 500.
Nydelig, akkurat det vi trengte!
Til info fra hjemmesiden dems
“AKVA group er verdens største leverandør av løsninger og tjenester til oppdrettsnæringen”
Fra hjemmesiden dems:
"Enova temautlysning i 2024 - fornybar energiproduksjon på fôrflåter
Gjør din fôrflåte grønnere med støtte fra Enova og energisystemer fra Inseanergy!
Oppdrettsselskap kan nå få dekket inntil 50% av investeringskostnadene fra Enova, ved å installere vårt flytende solkraftverk – Inseanergy Solar Hybrid™ på lokasjoner i Norge. Dette for å støtte oppdrettere som ønsker å ta det neste steget inn i den grønne omstillingen. Søknadsportalen åpner i midten av april 2024, og vi står klare til å veilede deg gjennom hele søknadsprosessen!
Norge har forpliktet seg til å redusere klimagassutslippene med 55% innen 2030, og vi mener at overgang til grønn energi er nøkkelen for å oppnå dette målet. Vår misjon er å levere og implementere miljøvennlige energiløsninger som samtidig reduserer kostnader og bedrer arbeidsmiljøet hos kunden."
Midten av April er ikke lenge til. Kan godt hende det skjer noe mer snart, og at folk venter på dette?
Ser ut som Aksjetilbudet på 100 kr stk, nå er tilbudt
Ocean Sun med årsrapport idag. CEO skriver
« In 2023, we also signed a strategic partnership agreement with Inseanergy, a company focused on serving the aquaculture segment with floating solar, using the patented Ocean Sun technology. This collaboration fits our strategy well and is expected to provide an additional arena to demonstrate our technology in 2024.
However, as we chart our course for the future, we need to acknowledge that the floating solar industry is still in its infancy, with regulations and standards varying greatly across different regions. Navigating this landscape presents unique challenges, resulting in delays in the development for many of our already announced projects and pipeline in general. In light of this, we are strategically shifting our focus towards hydropower reservoirs and other benign water bodies»
Ja, det tar tid…satser på Ocean Sun videre med lange briller på. Holder meg unna Inseaenergy
Hei,
Selger 416 aksjer i Inseanergy, pris kan diskuteres. Ta kontakt ved interesse.
Siden dette forumet representerer grønne investorer ønsker vi å få deres ærlige svar på om dere ville investert i SUB Solar dersom dere fikk muligheten i dag.
Rar formulering, etter hva jeg forstår så har ikke inseanergy noe produkt som heter sub solar lenger?
Lurer du på om folk her ville kjøpt et flytende solcelleanlegg?
Eller lurer du på folk sitt ønske om å investere i selskapet?