Hei @insider !
Hver uke skrives det masse nyttig på TekInvestor. Så mye at det kan være vanskelig å få med seg alt. Derfor samler jeg de beste innleggene og diskusjonene jeg har sett i en semi-ukentlig guide - bare for dere Insidere Denne gangen er Insiderguiden også tilgjengelig for ikke-insidere - for å gi en liten smakebit av hva de på innsiden får
Her er noen av ukens høydepunkt:
-
@Kontorstol sto for et av de mest likte innleggene på TekInvestor noensinne, da han (eller hun) forklarte teknologien til PCIB i en lettlest guide. Sjekk den ut!
-
Nyhet: Nå kan du legge inn flere tusen aksjer og indekser i favorittlisten din Er du Insider kan du legge de i porteføljen din også.
-
@gabster og @TyrionIV hadde en spennende utveksling om NANOs fremtid. Les den her.
-
Hva er Funcom sitt “competitive advantage”*? Det har ført til litt debatt, men @Morti (og Funcom selv) sier det er spillmotoren Dreamworld. Hva tror du?
-
Photocure melder om positive testresultater
-
Funcom skal opp 100% ifølge @antzzo
-
@larsmkn har troa på norske biotekselskap, men BergenBio spesielt - les hvorfor!
-
@koe har delt oppdatert aksjonærliste for NANO
-
Enda flere har delt sine dårligste investeringer
Utenom børs:
-
@anon21766851 fikk seg en aha-opplevelse i barnehagen her om dagen .
-
Tror du mennesker forårsaker klimaendringer? Tror du det er klimaendringer, eller er det hele en bløff? Denne uken kastet jeg meg inn i klimadebatten.
-
Nå tilbys Tesla Model 3 med hengerfeste
-
@Duogdu deler herlige bilder fra hans nye lidenskap - terrengsykling!
Ukens sitat:
Nyt helgen!
Hilsen Jørgen / pdx