Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

InterOil Exploration and Production (IOX)

iox_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2939bfd10>

Interoil production report for September

Oslo, 10 October 2018: Below please find average gross operated production in September 2018 and corresponding numbers for August 2018.

| IOX operated | September 2018 |  August 2018 |
|   | Boe/d* | Bopd * | Boe/d* | Bopd** |
| Colombia | 1604 | 1198 |  1562 |  1155 |

* Barrels of oil equivalents per day
** Barrels of oil per day

Please direct any further questions to: [email protected]

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin America. The Company is operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181010.GlobeNewswire.HUG2219930

Da har eg gjennom dagen tatt meg en betydelig post i iox.
Eg har hatt en plan om og gå inn innånde gig og iox, da gig gikk bananas idag, så endte mwd at eg lot toget løpe menst eg eg fritt kinne plukke ioxer.
Nå satses det på at olja skal teste videre nivåer oppover og at det kommer progresjon i borekampangjen og den etterlengtetede 3D tolkningen

Noen forklaring på nedgangen idag?

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181106.GlobeNewswire.HUG2224177

Inne @Kronn?

Eg sitter med posten min eg ja, prøver å sitte rolig en tid fremover, men har ikkje helt vert den utviklingen eg drømte om

Interoil production report for October

Oslo, 9 November 2018: Below please find average gross operated production in October 2018 and corresponding numbers for September 2018.

| IOX operated | October 2018 |  September 2018 |
|   | Boe/d* | Bopd * | Boe/d* | Bopd** |
| Colombia | 1711 | 1309 | 1604 |  1198 |

* Barrels of oil equivalents per day
** Barrels of oil per day

Please direct any further questions to: [email protected]

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin America. The Company is operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181109.GlobeNewswire.HUG2225018

Flott med økning, noe eg forventet vil bli en trend fremover, synd olja kollapset litt fra 80 tallet, men økende volum og salgspris pr nå, vil gi flotte regnskaper fremover.
Igjen, største triggeren for kursen, er nok data fra 3D o den slår positivt ut, ellers er det self progresjon i drilling kampanje

Hjelper TekBot litt med formateringen her. Dette var da veldig bra økning på 30.7% @Kronn var det forventet?

Edit økning på Boe/d 6.7% og Bopd 9.2%

Boe/d og Bopd er ikke det samme!

Takk… den tabellen var litt mer komplisert å få formatert enn jeg trodde, har opdatert nå over.

Spørs om det er inne noe fra testene gjort i vikingbo, er nok truleg det

Analytikere slår til igjen lol Skulle vi ikke til 120?

29/11-2018 08:00:15: (IOX) Interoil Q3 2018 report

Som forventet, vil jeg sige - ikke skidt, og ikke godt. De arbejder på de kendte udfordringer og fik løst tvisten i Columbia, og ser på en lang række forbedrende tiltag. Meldingen vil få kursen til at stabilisere sig på et højere niveau en gårsdagen lukkekurs, som er for lav i forholdt til situationen nu og potentialet fremover, men nok skyldes usikkerhed generelt og olieprisernes fald den seneste tid.
Samler ihvertfald gerne flere aktier op her på dagens niveau.

Står det noe om drilling progresjon i lla blokken ?

Forventer at boreprogram fortsætter i 2019.

07/12-2018 08:30:23: (IOX) Interoil production report for November

25/12-2018 17:00:03: (IOX) Vikingo Production Temporarily shut-in

Ikke spøk når veien ikke holder, litt typisk iox dette da