Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Inne @Kronn?

Eg sitter med posten min eg ja, prøver å sitte rolig en tid fremover, men har ikkje helt vert den utviklingen eg drømte om

Interoil production report for October

Oslo, 9 November 2018: Below please find average gross operated production in October 2018 and corresponding numbers for September 2018.

| IOX operated | October 2018 |  September 2018 |
|   | Boe/d* | Bopd * | Boe/d* | Bopd** |
| Colombia | 1711 | 1309 | 1604 |  1198 |

* Barrels of oil equivalents per day
** Barrels of oil per day

Please direct any further questions to: [email protected].

***************************

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin America. The Company is operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.


This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181109.GlobeNewswire.HUG2225018

1 Like

Flott med økning, noe eg forventet vil bli en trend fremover, synd olja kollapset litt fra 80 tallet, men økende volum og salgspris pr nå, vil gi flotte regnskaper fremover.
Igjen, største triggeren for kursen, er nok data fra 3D o den slår positivt ut, ellers er det self progresjon i drilling kampanje

1 Like

Hjelper TekBot litt med formateringen her. Dette var da veldig bra økning på 30.7% @Kronn var det forventet?

Edit økning på Boe/d 6.7% og Bopd 9.2%

Boe/d og Bopd er ikke det samme!

1 Like

Takk… den tabellen var litt mer komplisert å få formatert enn jeg trodde, har opdatert nå over.

Spørs om det er inne noe fra testene gjort i vikingbo, er nok truleg det

Analytikere slår til igjen lol Skulle vi ikke til 120?

1 Like

29/11-2018 08:00:15: (IOX) Interoil Q3 2018 report

Som forventet, vil jeg sige - ikke skidt, og ikke godt. De arbejder på de kendte udfordringer og fik løst tvisten i Columbia, og ser på en lang række forbedrende tiltag. Meldingen vil få kursen til at stabilisere sig på et højere niveau en gårsdagen lukkekurs, som er for lav i forholdt til situationen nu og potentialet fremover, men nok skyldes usikkerhed generelt og olieprisernes fald den seneste tid.
Samler ihvertfald gerne flere aktier op her på dagens niveau.

1 Like

Står det noe om drilling progresjon i lla blokken ?

Forventer at boreprogram fortsætter i 2019.

2 Likes

07/12-2018 08:30:23: (IOX) Interoil production report for November

25/12-2018 17:00:03: (IOX) Vikingo Production Temporarily shut-in

Ikke spøk når veien ikke holder, litt typisk iox dette da

Ikke bra. Skal nok under 2 nå. At det ser bra ut med den nordre veien har vi hørt lenge nå

tanker om IOX nå? Vuderer inngang her etterhvert når fallet har roet seg.

Nja, er ikke god den her, man tenker jo stadig at den er billig, men så skjer stadig ting som nå, st en vei lager problem… veit ikke, synst det er beklagelig på aksjonærenes vegne at man ikke kunne klare å bygge en solid vei av Stein og drenerende masse som igjen vil gjort at det vertfall ikke skule blir ett problem intet område man vet at regnet kan være ett problem.
Men samtidig var det vel en alternativ veg som snart skulle bli klar

1 Like

27/12-2018 12:11:48: (IOX) Financial calendar