Nær perfekt treff ned på MA100 samt horisontalt nivå vi har hatt mye vending tidligere i IOX igår. Får vi en rebound i oljeprisen og noen positive momenter kan vi stå ovenfor en trendendring i IOX.
EDIT: Så veldig lovende ut igår og forigårs etter vending på MA100 men istedet får vi en relativt skuffende Q1 rapport som tar oss ned gjennom MA100 på ganske høyt volum. Skal være rimelig god horisontal støtte på 1.6 ish og har kjøpt på lav 1.6 idag av den grunn. Så får dette bare gå sin gang og håpe at LLA47 avklaringen snart kommer og at det er i favør av IOX (som de selv skriver og håper nettopp vil skje “In due course”).
Fin bevegelse i IOX idag. Opp 15% på fint volum som reaksjon opp fra jeg anser som en vellykket test av MA100. Vi utfordrer nå diagonal trendlinje fra undersiden samt etterhvert MA20 og MA50.
Ble tatt litt på senga av utviklingen her (etter dykket ned til 1.60) så jeg har ikke vurdert nivåer oppover enda. Men i hovedtrekk tenker jeg at ca. 2.08 og 2.35 og 2.50 er interessante nivåer hvor vi vil kunne få en del utveksling.
Tok et kortsiktig bet her så får vi se hva det kan gi.
Gjort det samme nå👌🏼 Ser ut som den holder rundt 1,67?
Det bør den absolutt gjøre
Her eller på MA200 (1.45 ish). Vurderer også en spekulativ inngang her men IOX har vist at de ikke klarer å tjene mer penger på økt oljepris så caset er litt ødelagt for min del.
Er akkurat det. Skulle sett den følge oljeprisen mer. Men borring i Columbia er vel en mulig trigger?
Ja og en boringen (tillatelser osv) har vært en evighetsgreie. Mye ligger til rette for IOX men de klarer ikke kapitalisere på mulighetene virker det som. Så spekulasjonen her er på hva bølingen med tradere finner på dvs - kjøpe lavt nok og selge tidlig nok
Spot on!
Kommer godkjenning, vil kursen stige til tidligere topper. Her må man vurdere sannsynlighet for godkjenning.
Solgte meg ut i dag så får vi se om det var smart eller ikke🤷🏼♂️ Hadde håpet på en liten rekyl opp. Men kommer det melding om godkjenning så skal nok kursen nordover💰 men ligger på watch
Grattis med IOX gutter. Til slutt ble det en fin-fin vending i området 1.65-1.70! Erfaring i denne tilsier at oppganger er traderstyrt så sitt frempå stolen og sett fornuftige targets
Glapp denne gangen🤷🏼♂️
Liiiiten trykkleif i april-produksjonstallene der….2.093 (feil) vs 2.902 (riktig)
EDIT: Men like fullt en fin økning fra april til mai. Spent på å se reaksjonen i markedet fra start idag.