Pent brudd…
1,20 neste motstand?
Ja det har jeg😎
1,05, 1,20 og 1,30-noe. Target for formasjonen er dog mye høyere (… )
Takk. Vi har fått brudd på 1,05.
Volumet har tatt seg kraftig opp.
Blir spennende å se topp 20 listen når den kommer.
Der røk 1,20kr.
For en uke dette ble!!
Du har gjort gode handler siste tida👍nå må du ikke rote de bort i zenith energy👌
Nei, har redusert beholdningen der med 80% i fjor
Hva tror dere om kommende uke i IOX?
Sikkelig volum på fredag.
Får håpe vi igjen ser 2-4 kr.
Good news hadde vært strålende å få på mandag.
[Cpt MC]
Etter fredagens opptur måtte jeg inn å se litt på regnskapet til IOX og finner følgende:
- Snitt cashburn siste 9mnd er 7MNOK per kvartal
- Cashbeholdning Q3 på 22,6 MNOK (bør holde til sommeren)
- 2022 net profit = 27MNOK (EPS 0,14)
- 2022 EBITDA på ca 62MNOK
- Lån som ikke forfaller før i 2026 til rente på 7,5% (veldig bra)
Multippler:
EV/EBITDA = 10
P/E = 8,6
Så ser jeg de melder 270% produksjonsvekst for slutten av 2022 og inn i 2023, så da kan det være et bet om at de skal levere cash positive i H1 22 og slipper emisjon til sommeren. Uansett er og forblir IOX en mygg, dog vesentlig mer spennende enn før med vedvarende høy oljepris. God helg😊
Ja vi er nede å tester bruddet opp som typisk. Så får vi se om det kraftige kjøpssignaler holder vann . :-
Stochastic indikerer at IOX er oversolgt.
Stochastic krysset under 20. Trigget ved 20 handler i dag
… fundamentalt er dette selskab 100% fucked, så det er bare om at sælge ud på næste rally. Der bliver ingen boring på LLA-47.
Interoil receives formal approval to its acquisition in 2020 of participating interests in five concessions in Santa Cruz, Argentina
Dette vil nok gi økt produksjon etter flere måneder med nedadgående trend i produksjonstallene.
Ledelsen har jo tidligere nevnt økning på 270%.
Endelig skjer det noe i IOX. Volumet tar seg opp.
Blir spennende om vi får brudd på 1,20 og evt. 1,30 kr de kommende dager eller om motstand blir for sterk.
Er spent på videre guiding i morgen. Satser på positiv Argentina oppdatering med sikte på økende produksjon fremover …