Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Lol, var jo bare tull å i hele tatt gå inn den gangen, bare ræl hele greia :see_no_evil:

Blir ett godt gammelt kok rally på noen kroner i kassa da :thinking:

Report for the second half and the twelve months of 2025

Fleire som leiker i Iox desse dagene ?
Eg har realisert 130k på trading i dag og igår, sitter fortsatt med knappe 17k med gav på 4,56
Er vel en god gammeldags stollek, men gøy lell

1 Like

Dro inn 100k+ sjæl. Moro, men kom meg ut i sluttauksjon i dag:)

Ville egentlig ut med alt men vart vanskelig med alle auksjonene, vart jo uansett en fin avslutning på dagshøy så kanskje det tipper over 7 morran

1 Like

ute på 7,42
Skal sikkert videre, men eg tørr ikkje mer

Lurt!! Er så j… fort gjort

1 Like

Gikk rett inn i Awilco på 4,34 med 27 k, ser foreløpig greit det og, der er det litt mer substans i oppgang.
Er veldig spent på kva som skjer i Iox, er vertfall ingenting som tilseier at selskapet skulle gå sånn, selskpapet er jo egentlig nesten berre luft og masse gjeld som ikkje kan håndteres

Kikker på Awilco jeg og, men er i Hunt så må ta i tur og orden. Hunt ned 22% i går, men kom meg akk inn i sluttauksjon så bør bli bra i dag. Awilco om mulig enda mer potent! Grattis

1 Like

Hvor høyt sitter du i Awilco?

Halvparten ute på sl på 5,28 i snitt, ser berre litt ann med resten

1 Like

Noen som sitter med varme poteter i hånden no ?

Dei største aksjonærene sitter trygt i ro, her har dei mulighet til å komme seg ut, men veker altså å sitte.
Topp 50 listen viser økning med unntak av en dag der det er nettossalg i denne perioden
Flere ubs kontoer som er kommer inn, veit ikkje kven som ligg bak dei, listene ser nesten litt bull ut.
Iox har nesten ikkje produksjon, men vedvarende høy oljepris så kan det kanskje være her og selv om det er vanskelig å tenke det

Jaja, fin å trade i er den vertfall selv med alle stoppene