Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Invuo Technologies (INVUO)

Jeg tenkte ikke engang tanken på å kjøpe meg inn på åpningen. Burde nok ha tenkt igjennom hva jeg skulle gjøre hvis denne type melding kom. Hadde ikke nok tid til å gjøre en skikkelig vurdering. Det hadde vært smart å kjøpe, i hvert fall for en trade. Som du sier, burde være bra støtte på 1,60 nå. Får se om jeg kjøper hvis den kommer dit igjen…

Jeg rakk ikke åpningen jeg heller, men det interessante er at det var faktisk mulig å kjøpe en del på like over 1.6 ved åpning.

Går den ned til 1,60 igjen begynner det samtidig å ligne veldig på en begynnende VCP formasjon.

2 Likes

Jeg mistenker også ned til 1.6, men det er ikke veldig langt ned dit nå, så begynte å kjøpe litt allerede nå i tilfelle turen oppover fortsetter mot alle odds gitt historikken i aksjen. Men oppdaterte analyser kan komme nå.

1 Like

Holder seg ganske greit så langt da

1 Like

“holder seg greit” - tidenes understatement, ettersom den er opp 33% hittil i dag. :stuck_out_tongue:

Tradisjonen tro så er det mere morgendagen og dagen etter jeg er mere bekymret for hvis news uteblir. Aksjen kan gå opp mot 100% på en melding om avtale og falle tilbake kraftig etter noen dager.

1 Like

52% nå!

1 Like

Tror du må oppdatere posten din @holmes
Hot damn så den går.
Grattis til dere som er inne.

1 Like

Ja dette satt langt inne, vi får satse på at markedet begynner å fokusere på potensialet nå som finansiering endelig bør være løst.

INVUO
VD JOHN LONGHURST HAR KÖPT AKTIER FÖR DRYGT 0,7 MLN KR (Direkt)
2018-03-06 15:08
STOCKHOLM (Direkt) Invuo Technologies vd John Longhurst har på tisdagen köpt aktier i bolaget för totalt drygt 0,7 miljoner kronor.

Det framgår av Finansinspektionens insynsrapportering.

Affären omfattar 363.883 aktier, som köpts till kurs 1:99 kronor.

Efter transaktionen uppgår John Longhurst innehav i Invuo till knappt 5,4 miljoner aktier, motsvarande 6,52 procent av kapitalet och rösterna i bolaget, enligt Holdings aktieägartjänst.

Före tisdagens börsöppning meddelade Invuo att det har tecknat ett finansieringsavtal med AJ Group, som blir största ägare i bolaget. Invuo meddelade också att Meawallet fått en order.

Vid 15-tiden hade Invuo-aktien gått upp drygt 80 procent till 2:77 kronor.

1 Like

Blir det 100% i dag igjen?

Edit: buuu ble bare +97,08 %

3 Likes

Haha grattis med denne @holmes og @alex! Jeg visste jo at de kom til å ordne finansieringen på en eller annen måte, så jeg burde jo ha diskutert med dere hva et positivt utfall der kunne være. Så hadde jeg kjøpt på åpningen i dag og fått med meg 80-90% i dag. :stuck_out_tongue:

1 Like

http://www.introduce.se/foretag/invuo-technologies/analys/2018/3/analys-invuo-technologies-kapitalfraga-lost/

2 Likes

Les det først på tekinvestor

direkt:

STOCKHOLM (Direkt) Lars Sandtorv, som är chef för Meawallet inom Invuo Technologies, har köpt ytterligare 100.000 aktier i Invuo.

Det framgår av Finansinspektionens insynsregistrering.

Aktierna köptes under tisdagen den 6 mars till en kurs om 1:80 kronor, vilket ger ett totalt transaktionsvärde om 180.000 kronor.

Tidigare i år, vid två tillfällen i februari, har Lars Sandtorv köpte Invuo-aktier i poster om 50.000 aktier vid varje tillfälle.

Efter tisdagens köp har Lars Sandtorv ett innehav om 300.000 Invuo-aktier, enligt Holdings ägardatatjänst.

Även vd John Longhurst köpte aktier i Invuo under tisdagen, för drygt 0,7 miljoner kronor, vilket Nyhetsbyrån Direkt rapporterade om då.

Före tisdagens börsöppning meddelade Invuo att det har tecknat ett finansieringsavtal med AJ Group, som blir största ägare i bolaget. Beskedet fick Invuo-aktien att rusa med drygt 97 procent.

Vid 12.30-tiden på onsdagen handlades Invuo till 3:13 kronor, en uppgång med 3,3 procent för dagen.

Kursgraf över kursutvecklingen sedan årsskiftet:

Källa: Infront

Fia Forsman +46 8 5191 7923
Nyhetsbyrån Direkt

2 Likes

faller oppskriftmessig hardt nå (pga nyhetstørke?) og avanza selger mest netto.

image

edit: kjøper litt mer her nå, muligens for tidlig. Snitter opp.

3 Likes

avanza kjøpte mest på toppen også

Du traff helt greit :slight_smile: :clap:

1 Like

Nesten 3 kroner igjen nå

1 Like