Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

iShare trading platform erfaring?

Hei!! Noen vet eller har erfaring med iShare trading plattform?

Nei, høres ut som noe scam. Best å styre unna.

Gravde litt mer i siden, ser ikke bra ut.

Edit : Fjernet linken fra først post for å unngå at noen trykker på noe de ikke burde.

2 Likes

Sikker scam. Ble introdusert til iShare av en venn («likedin venn…»)som bruker den… testet litt etter hennes instruksjoner. Man sender USDT fra Binance og withdraw fra iShare tilbake til Binance. Testet 3 ganger med små gevinst, alt ok. Forrige uke vi hadd ganske stor gevinst i USDT. Å ta ut penger måtte vi betale 20% Hong Kong skatt… fikk jeg også en profesjonell epost fra iShare kunde Serivce. etter betaling av disse «skatt» fortsatt vi kan ikke ta ut penger siden de be oss å sender en summa av 15% av gevinst for å sjekke «Money laundering» og etter disse penger blir umiddelbart returnert og da vi kan endelig ta ut opprinnelig gevinst (plus opprinnelig penger). Nå vi vet vi ble scammet sikker. Jeg skulle stoppes np fikk beskjed å betale skatt…

2 Likes

Høres ut som klassisk scam.

Finnes svært få grunner til å bruke børser som ikke alle kjenne til.

Denne ble en “lessons learned” for meg…
Hva kan man gjør her rapportere til polisen (cyber polis) bare å gjør det(penger kommer ikke tilbake)?

Kan anmelde, Men ca null sjangse for at noe skjer.

Får skrive det av på kontoen lærdom.

2 Likes

Sikker bra å fjerne iShare appen fra mobilen
Forresten tusen takk for prat👍

bilde

1 Like

Disse bruker et navn som er svært likt den største merkevaren for børshandlede fond (ETF) iShares fra Blackrock. Når folk “låner” kjente trademarks på den måten er det et ganske sikkert tegn på svindel og definitivt en grunn til å dobbelsjekke.
Håper du ikke mistet mer enn du har råd til å tape.

1 Like

Takk. Ja jeg osgå funnet ut det. De ikke er iShares fra Black Rock. Dessverre har tap litt mer en forventet. Bra har stoppet nå… men skal anmelde til politi saken uansett siden under registrering prosessen de har scannet passet mitt. Alt ble kort veldig profesrsionelt gjennom en investor som har introdusert meg til iShare. Og det var “too good to be true”!
Jeg set her I TekInvestor er en bra Plass å bli med…ønsker jeg var medlem før jeg startet med denne iShare scam…

2 Likes