Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

De har jo en tidsplan for flytting til Oslo Børs nå i mars. Skulle de hatt en emisjon i forbindelse med dette måtte prospekt og tegningsvilkår vært ute nå, det er i hvert fall min tolkning. Fullmakten til emisjon kan brukes senere i år om det blir behov.

Kahoot! ASA – Amendments to the articles of association, including change of company name

Aktiv bruk av blokking igjen. Veldig positivt. Samme type aktivitet som nov/des i fjor!

1 Like

Hva mener du?

1 Like

Oslo Børs – Resolution of transfer of listing from Euronext Growth to Oslo Børs – Kahoot! ASA

Kahoot! ASA – Approval and publication of prospectus, and admission to trading on Oslo Børs

Hva tror folket om kursutviklingen den neste tiden?

Aksjene kan handles på Oslo børs i morgen. Vil dette generere mer interesse?

Jeg syns Kahoot begynner å bli veldig interessant. Den har konsolidert lenge. Godt mulig den skal ned og teste 100 igjen, men hvis den så bryter opp og det generelle markedet ennå er bull kjøper jeg.

2 Likes

Prøv å lage en trendlinje tilbake fra før rakettfarten for noen mnd siden. Vi er snart tilbake på den :wink:

Kahoot! starts trading on the Oslo Stock Exchange main list today, another milestone for the company making learning awesome

Vil det utløse gevinstbeskatning å flytte KAHOT fra AF konto til ASK konto hos Nordnet?

Jeg får ikke mulighet til å kjøpe Kahoot på ASK. Noen som vet hvorfor?

Ja det er å regne som et vanlig salg. Du får ikke flyttet, må selge og så kjøpe

Gitt at det ikke ble trykket nye aksjer ved overføring blir det interessant å se hva fond som “må” ha en andel av Kahoot nå gjør.

Burde være et jevnt kjøpstrykk neste par uker :slight_smile:

Takk! :slight_smile:

Kahoot! ASA – Company Presentation

1 Like

Da har vi brutt 115 for første gang på over en mnd.
Og det en dag etter verste fall på NAS100 på en stund (dog er futures svakt opp igjen).
Sterkt!

Noen skulle ut med 194k aksjer og punkterte den festen

De skulle visst inn igjen en krone billigere… :roll_eyes: