Ikke verdt å lese hva en jantelov tilhenger av en journalist skriver om en self-made milliardær som på kort sikt ikke har truffet 100 % på sitt siste kjøp av aksjer.
Heller ikke verdt å bryte copyright regler for. Bare surr.
Ikke verdt å lese hva en jantelov tilhenger av en journalist skriver om en self-made milliardær som på kort sikt ikke har truffet 100 % på sitt siste kjøp av aksjer.
Heller ikke verdt å bryte copyright regler for. Bare surr.
God dag i dag. En skikkelig bommert for de som solgte i går og kom løpende her på forumet for å godte seg over at noen lå i minus. Jeg er nå i hvertfall i pluss igjen og ser frem til at den lange ett års trenden fortsetter. Det gikk fort nok opp da egentlig. Så det er bare helt greit om det fortsetter slik.
Vi snakker fortsatt om en potensiell 300% frem til mars/april 2022. Oppnåelig, men svært avhengig av hvordan børsnoteringen på Nasdaq går og driften ellers.
160 milliarder NOK markedsverdi ila. 12mnd ja. Foreslår at du/dere sammenligner det tallet med andre selskap på Oslo Børs. Lykke til!
Ser ikke ett sekund på Oslo Børs for å finne svar på Kahoot. Og anbefaler at ikke du gjør det heller. Du kan jo se hva en transport app børsnoteres for i innlegget til @slugger så får du en idè. Kahoot ligger i en heeelt annen liga. Så sier jeg ikke at jeg tror at de blir verdt så mye på så kort tid, men at de potensielt kan det.
Hvordan blir det Haudemann og andre store ved notering i US? Blir det deres anledning til å selge uten å kræsje kursen, eller blir det «to forskjellige bord»?
Får vi oppdatert analyse av SP1 Markets i morgen mon tro? Tipper det er flere oppdateringer rett rundt hjørnet. Om de senker kursmålet i samme størrelsesorden som DnB gjenstår å se, men dersom vi kan hente 7% for hver eneste betryggende melding, så kan jeg leve med det. Og reisen har så vidt begynt!
Ser at jeg fikk noen reaksjoner i går, tydeligvis noen som var uenig. og til og med sendte oversikt som skulle vise det motsatte. Når jeg ser på volum i en aksje så er det liten vits i å se på andre aksjer. Jeg ser på volum i den aksjen jeg skal handle og i kjøpsøyeblikket mitt var det 2,7M, litt over en 1/2% av det totale volum på 450M. Når den allerede hadde falt rundt 25% og fortsetter å falle 7- 8 % aksjen syntes jeg det kan være verdt å ta ett lodd.
Oppgangen i dag på 7 % er på ca. samme volum så jeg ser ikke bort fra at den kan falle igjen, men i alle fall en fin trade dersom jeg hadde solgt i dag.
Rykker litt tilbake etter gårsdagens oppsving, men på veldig moderat volum. Sterkt tegn, og kun en pust i bakken. Trygg informasjon fra aksjonæroversikten og kursmål som er langt over dagens tøysekurs gir god grunn til både inngang, påfyll og sitt-i-ro. Happy Kahooting! Eller «Yippi Kahoot, mtrfcr. …»
Sterkt marked i USA også, dette er fortsatt en veldig god kjøpsmulighet før videre vekst.
Hva tenker dere om Kahoot fremover?
Kommer til å svinge opp utover i april/mai i takt med nasdaq.
Forventer en melding om dobbelnotering i USA + et nytt oppkjøp for utgangen av Q2 som kanskje kan få oss opp mot ATH igjen. Vil dog ta tid
Last year, the majority of its US$45 million in invoiced revenue came from North America and Europe, where Kahoot has become popular in the classroom and offices.
Now, Kahoot has set its sights on the Asia-Pacific region. The company is looking to capture “substantial growth” in several markets, including Japan, China, South Korea, Australia and Singapore, Mr Hanoa said.
Tipper det blir noen oppkjøp rettet mot Asia fremover. Blir også bullish når man ser alt som er coming 2021 og coming soon.
Det der er faktisk mye et ganske decent BULL-tegn.
Får de skikkelig fart på de asiatiske markedet går brukerantaller (og aksjekursen med det) til værs.
Dama som jobber i skolen fikk ikke brukt Kahoot i dag, det var kun mulig i betalversjonen. De pusher nok hardt på konvertering fra gratis til betalende kunder nå.
Hvorfor kunne hun ikke det? De har da ikke tatt bort gratisversjonen?
Som dere ser så har Kahoot hatt en veldig fin utvikling i Japan siste tiden.
Google Play store for Japan og Sør Korea. Om vi kan si at disse to landene er en pekepinne på hvordan asia går så vikrer det som Q2 har begynt betydelig bedre en Q1.
Skulle egentlig bare ta en kort trade, men er fortsatt inne . Hvordan tenker dere om det som blir nevnt her i forhold til utviklingen, noen sammenheng i forhold til kursraset? : Analytikeren tror imidlertid den svakere veksten skyldes sesongeffekter og naturlig variasjon mellom kvartaler, samt effekten av tapet av en uvanlig stor bedriftskunde i Asia i kvartalet.