Perfekt, fikk nye aksjer til mye lavere pris.
Håper dere lyttet
liker når du deler ditt syn om momentum og targets bare ikke det andre fjåset om kortsiktig egopumping:slight_smile:
bare hyggelig, ikke alltid jeg treffer, men var ganske tydelig at vi begynte å bli litt overkjøpt der på 42,5. Trenger nok å ta den reisen litt mer gradvis.
Bra eller dåliga news?
Stor ny investor inn = bra
kommer inn gjennom noen nye aksjer og insidesalg = dårlig (på OSEBX)
Får se hvilken kurs de får dette på. Kjenner jeg oslo børs rett går vi ned en krone under den prisen før vi skal opp igjen
Forklarer hvorfor ABG økte kursmål
Vad menar du ?
De som er satt som bookrunners for emisjonen har i den siste tiden økt kursmålet på aksjen. Både ABG og Arctic
Jag är nybeginner är det bra eller dåligt ?
De har pumpet opp aksjen i forkant Skitten spill, men helt vanlig…
Dumpen var en S/L - flush for å kjøpe aksjen billigere…
Var flere hundre tusen aksjer som ble solgt på 37-39 og kjøpt tilbake igjen for 1-3 kroner billigere.
Prisen er vel ikke annonsert ennå, men tipper sluttprisen på dagen før splitt, altså 35 kroner.
stemmer. Det var også 100k til som ville ha aksjer på 37, men som ikke fikk
Litt irritert på meg selv at jeg ikke hadde en større kjøpspost på 35, men dersom jeg får rett med emisjonsprisen blir det sikkert mulig å kjøpe på 33,5-34 neste uke.
Tror du at du får kjøpe aksjer lavere enn emisjonskursen på 35.5?
Visste ikke at emisjonskursen var 35,5.
Jeg tror at vi vil få se småaksjonærer som selger aksjen ned til under det ja.
OSEBX tror insidesalg omtrent er et forvarsel til konkurs…
Tar gevinst tidlig i morgen tenker jeg og kjøper på ny på 34,x
Altså, postene deres må jo være av ganske stor art, om dere driver å daytrader med kahoot? I forhold til risk. Denne skal jo ikke stort mye mer ned, før evt dårlige tall v neste rapport. Ser ikke helt logikken.
Er 100% enig med deg. Her føler jeg noen har lyst på billig inngang, og ønsker å påvirke folk til å selge. Ikke enig at den skal ned å teste 34 med det første, men hvem vet?