Emisjonen ble fulltegnet:
Hvor mange prosent økte antall aksjer med?
Hvis du bryr deg om svaret klarer du sikkert å regne det ut på 30 sek
7,5m+3,7m nye aksjer?
Spør fordi jeg ikke vet med alle nedsalgene, men takk for meget hyggelig svar:)
Trader som regel med 50% av posisjonen for å hedge litt mot eventuell oppgang.
Som nevnt i går var det åpenbart at aksjen hadde strukket seg litt for langt, litt for fort. Så da gikk jeg ut og inn (jeg postet til og med da jeg gjorde det, så burde være greit å sjekke…)
Hadde det ikke vært for emisjon ville jeg trodd vi skulle over 40 igjen i løpet av en uke, nå tror jeg vi skal ned først. OSEBX misliker insidersalg, helt uavhengig av rationale.
Edit: =9:04 dagen etter og vi er på 34
og der var vi, som forventet.
Fyller på litt mer her rundt 33-34 så er det bare å lene seg tilbake og vente på reisen til 40
Samme her kjøper 33,3
Jeg fikk bare en femtedel av aksjene som jeg tegnet i emisjonen.
Kan være glad for de nå ser jeg…
Ser ut som du fikk rett @Shattering84, at det ble mulig med påfyll under emisjonskursen…
Du fikk rett. Kjøpte 2500 til på 33,9. Men hva er greia med at folk selger til billigere pris en emisjonspris? Er det kun pga cfo osv solgte en liten bit av kaken?
Folk förstår ingenting desverre , potentialet är enormt och nytt norskt eventyr…
Greit å ta gevinst nærme all time high.
Det er helt normalt.
Kan någon svara på vad som kan gå galt här? Inom 2 veckor ser vi igen 40 talet ? När kommer second kvartal?
Fikk snappet opp på 33! Fornøyd med dette. Kahoot er en av de fine investeringene jeg har i porteføljen. Ikke stort mer enn 15% + pdd, men det kahoot har er meget solid. De kan bli helt enerådige innenfor lærdom på nett. Enkelt, gøy, og produktivt innenfor flere grener. Så denne skal bli artig å være en del av!
Ikke glem at rallyet fra 90 til 120 nettopp nesten utelukkende skyltes de to bonusaksjene som ble delt ut per aksje. Ingenting fundamentalt som styrket caset på noe vis, men mange som spekulerte på at dette ville få kursen til å gå.
Kjøpte på 55kr. Stop loss kicka inn på 33kr for gevinst. Bør vel være fornøyd med 92%, men sitter med en vond følelse med å være helt ute av denne
Kan du ikke bare kjøpe deg inn igjen?
Skulle solgt halvparten kanskje. Nybegynner
nå burde det virkelig kjøpes, dette er latterlig billig for kahoot.
bølge to er jo bra for oss…
DN med ny artikkel:
Fra i går, kom du ikke inn på 33?