Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Anbefaler å se firechat chaten når den blir tilgjengelig.
I mellomtiden:

“Earlier this month, Kahoot! completed a private placement of 43 million new shares to SoftBank, raising USD 215 million. We intend to use the net proceeds from this placement to finance accelerated growth through value-creating non-organic opportunities and continue to build a unique platform company.”

Store oppkjøp på vei, bare å komme seg inn før vi skal videre oppover :slight_smile:

firechat chaten?:slightly_smiling_face:

Ah. Takk🙂

Hvordan vet du at det er store oppkjøp på vei?

Står jo i samme post:

“We intend to use the net proceeds from this placement to finance accelerated growth through value-creating non-organic opportunities

FET tekst = oppkjøp

Hehe😂

Det er sant faktisk, han hinter til videre oppkjøp. Kanskje derfor denne øker i dag ?? Noen som vet mer enn oss som kjøper :slight_smile:

Er jo ikke hint, han sier det rett ut :slight_smile:
I mine øyne ble aksjen kraftig dumpet i forkant av q3 for å forsøke å kjøpe seg inn rimelig. Alt under 60 er røverpris

Enig, jeg håper jo den dropper litt mer så jeg kan fylle opp :stuck_out_tongue:

Er jo helt vanvittig å kunne handle denne aksjen for 58kr. Tidenes rabatt

1 Like
1 Like

Aksel, Henriette og Eilert skal jo ha en koselig prat ved “peisen” i dag.
KL 15:00

Spennende å se om noe hintes om der som kan være kursdrivende.
Er f.eks veldig spent på hvilke områder de ønsker å være mest aggressive innen M&A. Er mange apper/plattformer innen språklæring allerede f.eks

Link? @Shattering84

1 Like

hvor ser man dette?

Er jo en link i forrige post?

Noen som kommer inn? Står Webinar has expired hos meg.

Jeg er inne, de snakker om Q4 - utvikling akkurat nå. Lite nytt enn så lenge.

Ok, kanskje jeg var litt for sen. Viss du orker, kan du være så snill å skrive noen korte updates? :innocent: