Er det egentlig et tidspunkt for påfyll? Er det noe som i det hele tatt tyder på at denne skal gå ned?
Nei denne går nok fort over 100 nå. Og videre selvsagt
Dobblet her med den nyheten.
Vurderer å gå inn med en ok slant i Kahoot kommende mandag. Føler jeg har grei kontroll på hva som gir oppside i aksjen, men er det noen som har orket til en rask oppsummering av risikoen i aksjen? Hva er de største skjærene i sjøen for Kahoot på kort sikt, hva kan føre til at aksjen synker eller blir liggende på nåværende kurs den nærmeste framtiden?
Jeg tror ikke på noe av det, men lavere andel betalende kunder, ny konkurrent, generell børsuro, hackerangrep, headhunting av kritisk personell, regulative endringer osv
100bagger fra dagens nivå? Yes pls
Er vel verdt et halvt oljefond?
Jeg melder 100,- før 2021! Nyt romjula og snakk opp Kahoot!
Fikk rett du…
ja 100 har vi sett en stund
Har noen sett seg ut en “sluttkurs” for salg, eller er det rett og slett å sitte så lenge som overhode mulig?
Fantastisk med Kahoot over 100,-
Det eneste jeg angrer på er at jeg solgte meg ned for tidlig, og bare sitter med ca 25% av det jeg hadde i sommer.
Jeg får trøste meg med Spettet sitat: “Billionaires always sell too early”
Kjøpte ytterligere på 55 og 65 som var ment som tradingposter, men har beholdt de.
Føles ikke riktig å selge før et spennende 2021. Kan selvsagt gå begge veier.
Dobblet fra 1500 til 3000 rett før jul, har høyt snit… meeen har jo en brukbar kronesum i gevinst.
Vanskelig spørsmål. Regner med mange spurte seg selv det samme da f.eks Google var tidlig i sin utvikling. Uten sammenligning forøvrig er Facebook verdt ca 2700 mrd og Alphabeth (Google) ca 17500 mrd, mens Kahoot er verdt ca 41 mrd.
Sitte heeelt stille til de blir kjøpt opp…
Jeg kjøpte disse i 2018 for 22kr 5000 aksjer. Så trengte jeg penger og solgte alt for 24kr . Og når aksjer stiger for mye så tenker en at en skal få de billig tilbakers… det skjedde ikke. Men etter 90kr og splitt til 30kr og så bare fortsette og stige gikk jeg inn igjen med 7.1k aksjer til 37kr. Så er glad for en fantastisk revansj…
(hadde jeg beholdt den investeringen på 100k hadde den vært 1.5 mill nå…)
Men slik er det alltid føler jeg…