Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Lyst til å gjøre suksess på børsen langsiktigt,-Hold deg langt vekk fra Long “Disruptive” investeringer!

Vad tror folk vad vi ligger efter denna veckan?
Datum för noteringen på Oslo børs?

Kahoot! AS – Notice of extraordinary general meeting

Kahoot! AS – Company Presentation

2 Likes

Forstår ikke helt hva den oppdaterte presentasjonen innebærer? Er det bare noen små justeringer eller er det en større grunn til at det blir meldt?

Jeg så ingen nyheter der. Men likte presentasjonen og settingen.

3 Likes

Driftskostnader redusert betraktelig. Tror fremtiden blir good. :sunglasses:

3 Likes

Skal vi endelig få en skikkelig dupp her ?

For meg ser det tvilsomt ut at den går under 110ish, men har tatt feil før :disappointed_relieved:

Ser ikke helt grunnen til å hive kortene på slike nivåer når vi vet at notering på Oslo børs kommer straks og vi “vet” at 1. kvartal mest trolig blir svært bra.

Kahoot! to integrate with Google Classroom and Google Search to make learning awesome!

12 Likes

Google :drooling_face:

2 Likes

Denne var fin :grin:

1 Like

God helg!

5 Likes
9 Likes

Vi ser vel under 100 i dag antar jeg…

Hva skjer med Kahoot aksjen ? årsak ?

Det er vel ikke så mye spesielt, aksjen er inne i en negativ trend og trenger noen solide nyheter for å bryte ut (tipper jeg). Håper listing på Oslo børs blir spikret kjapt etter generalforsamlingen i dag, noe håndfast om Nasdaq/oppdatert guiding hadde heller ikke vært feil nå.

1 Like

Kahoot! acquires Whiteboard.fi to provide more powerful, engaging learning tools for all educators

5 Likes
2 Likes

6 millioner dollar i kjøpspris, vi snakker vel ikke akkurat om en gamechanger da, men fint å se at selskapet har mange jern i ilden!

2 Likes