Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Se for det El Grande i badedrakt, ca så bæd vil det se ut.

1 Like

Jeg kjøpte litt kahoot på 39,8 i dag i håp om at den snur snart. Så får vi se om det blir badedrakt eller ikke …

Nærmer seg gap close på 36.50, så får vi se om en kortsiktig bounce setter opp nytt flagg ned, eller om det snur trenden. Sistnevnte vil ta god del tid tror jeg, mtp. størrelsen på fallet.

3 Likes

Om någon ikke fått med sig :blush:

2 Likes

Utelukker ikke dette Kina som marked?

Vet någon om clever är prisat in och deras brukare var med i Kahoot q 2 rapporten?

Prøver en trade i denne nå rundt 36,5, så får vi se :crossed_fingers:

Er neste motstand 40 kroner?

1 Like

Ja, vil si det - kanskje en liten motstand 37.80… :thinking:

1 Like

Clever skal etter planen bli offisielt en del av Kahoot i løpet av Q3, er forsinket pga oppkjøpet må registreres hos SEC eller noe sånt, altså er formelle ting som ikke er 100% ferdig ennå.

Clever blir ikke tatt med i Q2 talla, men vil sannsynligvis bli med i Q3 talla senere i år. Føler vel ikke akkurat at Clever er priset inn her nå nei, er vel ikke mye annet av veksten til Kahoot siste 12 mnd som er priset inn heller, er jo lavere i kurs nå enn den var for 12 mnd siden, selv om selskapet har vokst mye og foretatt flere ekspansive oppkjøp.

2 Likes

Det var priset inn høyere vekst enn de har levert, ergo, så har kursen gått ned.

2 Likes

Ser vel ut som den skal til 40 kr :smiley: :crossed_fingers:?

Du traff bra her :smiley:

1 Like

Det var vel du som traff bra (mtp. at du gikk inn) :wink:

Jeg ville kjøpt (evt. holdt) om man klarer å etablere seg over 40 kr - da vil den også komme seg over 20 dagers glidende snitt igjen, og man kan få et potensielt rally opp mot taket i trendkanalen.

Legg merke til at det er en potensiell bullish wedge på gang også her, men intet brudd enda.

4 Likes

Hehe :stuck_out_tongue_winking_eye: All ære til deg hvis det viser seg å bli en god trade, hadde tallet 36,5 i hodet da jeg fikk varsel om at kahoot passserte under 37 :slightly_smiling_face:

Klarer man å bryte over 40 i dag tro? :slight_smile:
Tok et bet på lavt 38, så får vi se hvordan det går.

1 Like

Lukter det ikke veldig Softbank av dette kjøpepresset🤔

2 Likes

Der brøt vi 40kr. Ønsker fremdeles volum tilbake i aksjen :thinking:

2 Likes

Ble jaggu fin denne her :smiley:, Skulle ikke forundre meg om det kom en melding om kjøp av aksjer av Softbank eller Blackrock :slightly_smiling_face: Må innrømme at jeg solgte tradingposten min og prøvde et bet i Nel på 14,10 kr :see_no_evil:

Kahoot! ASA - Notice of upcoming Q2 webcast on 19 August 2021

Har dere troa på kahoot? Verdt å investere på 40,7? Eller skal den videre ned?

Langsiktig har jeg troa, men om vi skal teste 40/ under før oppgang vil tiden vise