Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Fin presentasjon. Veldig spennende å se om Clever kan utvikle kommersialiseringsmulighetene sine de neste årene.

De nevner at Kahoot er blitt det mest besøkte/populære innholdet på Clever allerede etter én uke.

Kanskje ikke så rart, når de blir for en nysignering å regne i starten. Uansett hyggelig å høre.

4 Likes

Meget positivt!

Er vel forventet, men kan bli gøy når fond skal vekte opp

Så langt idag 73,90 +10,63% . Blir enda mer substans og oppgang når Kahoot over på hovedlista 17. september og oppvekting av fond etc… etc…

2 Likes

Kahoot! ASA – New share capital registered

Kan noen forklare meg hva det innebærer at de utsteder nye aksjer? Vil ikke da mine post minke i verdi fordi fler aksjer er fordelt på samme markedsverdi?

Det stemmer. Flere aksjer å dele verdien på.

Men kursen holder seg stabil? Så prisen på selskapet har bare økt i verdi plutselig?

3m aksjer er under 1% utvanning, pluss dette har vært kjent i 1 uke:)

Da misforstod jeg meldingen om opsjoner. Trodde det var avtale om kjøp av eksisterende aksjer :slight_smile:

Kahoot! ASA - PDMR notification in connection with the exercise of employee share options and registration of the new share capital

1 Like

Kahoot! – disclosure of shareholding after intra group transfer

2 Likes

Noen som har tanker om hvorfor Haudemann-Andersen samler alle aksjene i Datum AS?

Fritaksmetoden: Fritaksmetoden – Wikipedia

EDIT: Han har også omdirigert aksjene for Vaccibody

Takk. Var det jeg trodde.