Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Kahoot! completes acquisition of leading US K-12 EdTech learning platform Clever

1 Like

Hvor lenge tror dere di blir å sitte på short posisjonen?

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010823131

Vet ikke, men tviler på at de kommer til å kjøpe de over børsen. Blir vel dark pools.

Kahoot! ASA: Exercise of employee share options - Share capital increase and sale of shares by primary insiders

Jobbes med å brytes sperre på 67. Horisontalt bevegelse under sperre sier meg at det bare er et tidsspørmål før vi ser 70-tallet.

Hei!
Hvordan ser det ut teknisk om man skulle bryte 69,52?

1 Like

Hm, ville da sett om man kunne få et push opp mot 200-dagers glidende snitt (rundt 78).
Blir likevel ikke overrasket om vi får et pullback her nå, gått veldig mye, veldig fort?
Er også helt opp i taket av den fallende trendlinjen… :thinking:

2 Likes

Nettopp brudt gjennom en kraftig motstand på 67. Vil tro den eneste grunnen til at den ikke går videre er fordi den er kraftig overkjøpt. Jeg vil si den brøt ut av fallende trend når den gikk over 54kr.

2 Likes

Ser hva du mener - det fullt mulig å argumentere for at trenden har snudd her, jeg ville bare personlig sett den etablere seg over 67 og ikke konsolidere stort lavere enn 64. I og med at den er overkjøpt ser jeg ikke bort fra en større korreksjon nå, mtp. stigningstakten.

Her er trendkanalen jeg sikter til:

3 Likes

Jeg måtte inn igjen i kahoot på momentumet som er nå. Kan sikkert svinge veldig intradag, men med Clever oppkjøpet i boks tilsier en sinnsyk oppmerksomhet ifm. dual listingen i USA/nasdaq. En prosess som trolig er igangsatt nå som Cleverkjøpet er ferdig. Kombinasjonen av Clever/kahoot på nasdaq, og sammenlignbare selskap på nasdaq fra før, tror jeg betyr at momentumet utover høsten bare vil fortsette.

1 Like

Kahoot delte denne på Linkedin for en uke siden.

Men det trenger jo ikke bety så mye det da.

2 Likes

Register for the Kahoot! and Clever investor presentation to be held on 8 September 2021

Så den på twitter også, de har jo nevt at de ser på muligheter på børsnotering på nasdaq, nå med clever i boks kan vi jo håpe de kanskje nevner noe om det i morgen

Folketrygdfondet kom inn på Aksjonærlisten med 2 212 150 aksjer i dag, var muligens de som kjøpte i fra de ansatte?

Det er positivt, de er jo langsiktige hvert fall og vil ikke overraske meg om de skal kjøpe mer også, når de først skal inn her.

Kahoot! ASA: Company presentation to be held by Kahoot! ASA and Clever Inc

3 Likes