Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kahoot! (KAHOT)

Rundt 54 er ett nivå jeg ville fulgt med

3 Likes
3 Likes
2 Likes

Den lille traden som ble til long gikk i dag på 10kr ish. Blir jo nervøs hvis ikke penga er i bio :wink: Løkke te videre.

1 Like

26.08.21: … ny oppgang ?

Investor Tore Aksel Voldberg har igjen kjøpt seg opp i Kahoot
Investor var lenge en av de største privatinvestorene i e-læringsselskapet Kahoot, men i sommer solgte han seg ned i selskapet.

Nå har Voldberg, gjennom sitt heleide selskap Skøien as, kjøpt seg opp i Kahoot og er igjen blant de 50 største aksjonærene i selskapet, fremgår det av ferske aksjonærlister.

Voldberg står oppført med 1,382 millioner Kahoot-aksjer, tilsvarende 0,29 prosent av aksjene i selskapet. Med dagens aksjekurs har Voldbergs beholdning av Kahoot-aksjer en verdi på om lag 72 millioner kroner.

Kahoot-aksjen har steget kraftig etter at selskapet la frem resultater for andre kvartal i forrige uke. E-læringsselskapet, som har flere kjente investorer på eiersiden, la frem et overskudd på 47 millioner kroner i andre kvartal.

Den siste uken har aksjen steget 40 prosent på Børsen. Det etter flere måneder med motvind. Hittil i år har Kahoot-aksjen falt 45 prosent.

2 Likes

kort sikt opp og stabilisere på 55+ og så sikte oppover :slight_smile:

Ser nok fort 60 med det drivet her :ok_hand:

Mye FOMO nå som fort kan fyre kursen over 60. Pluss short-covering.

Shorten er vel under 4% så er nok mer FOMO her ja

Det er enda et stykke fra toppen, opp over 50%, men tror det kan bli mer motstand nå. Det er mange som enda er kraftig i minus. har brutt negativ kanal og er bull, men regner ikke med 10%+ til dagen fortsetter veldig lenge.

2 Likes
1 Like
2 Likes

Kahoot er virkelig i vinden igjen. Her er det bare å ta plass.

Kahoot!’s acquisition of Clever: Update regarding expected time of completion

3 Likes

Kahoot blir snadder !!

Jeg hadde egentlig sagt at jeg skulle vente med nedsnitting til vi krysset 65,- igjen, men det ble for fristende i dag og jeg økte med 50% på 57,50. På lang sikt er det sikkert greit, så får vi se om den skal en tur nedover igjen først.

Er det en kopp med håndtak på gang fra 5-6juli?
Edit: Feedback anyone?

1 Like

Mangler håndtak i så fall. Da går den ned nå i så fall og vil gi et kjøpssignal først når kursen passerer dagens nivå igjen.

Er en liten hank der men kanskje litt snau?

1 Like

Ja enig. Men det ser veldig bra ut nå uansett. Den bunnet tydelig ut der nede.

2 Likes