Rundt 54 er ett nivå jeg ville fulgt med
Den lille traden som ble til long gikk i dag på 10kr ish. Blir jo nervøs hvis ikke penga er i bio Løkke te videre.
26.08.21: … ny oppgang ?
Investor Tore Aksel Voldberg har igjen kjøpt seg opp i Kahoot
Investor var lenge en av de største privatinvestorene i e-læringsselskapet Kahoot, men i sommer solgte han seg ned i selskapet.
Nå har Voldberg, gjennom sitt heleide selskap Skøien as, kjøpt seg opp i Kahoot og er igjen blant de 50 største aksjonærene i selskapet, fremgår det av ferske aksjonærlister.
Voldberg står oppført med 1,382 millioner Kahoot-aksjer, tilsvarende 0,29 prosent av aksjene i selskapet. Med dagens aksjekurs har Voldbergs beholdning av Kahoot-aksjer en verdi på om lag 72 millioner kroner.
Kahoot-aksjen har steget kraftig etter at selskapet la frem resultater for andre kvartal i forrige uke. E-læringsselskapet, som har flere kjente investorer på eiersiden, la frem et overskudd på 47 millioner kroner i andre kvartal.
Den siste uken har aksjen steget 40 prosent på Børsen. Det etter flere måneder med motvind. Hittil i år har Kahoot-aksjen falt 45 prosent.
kort sikt opp og stabilisere på 55+ og så sikte oppover
Ser nok fort 60 med det drivet her
Mye FOMO nå som fort kan fyre kursen over 60. Pluss short-covering.
Shorten er vel under 4% så er nok mer FOMO her ja
Det er enda et stykke fra toppen, opp over 50%, men tror det kan bli mer motstand nå. Det er mange som enda er kraftig i minus. har brutt negativ kanal og er bull, men regner ikke med 10%+ til dagen fortsetter veldig lenge.
Kahoot er virkelig i vinden igjen. Her er det bare å ta plass.
Kahoot blir snadder !!
Jeg hadde egentlig sagt at jeg skulle vente med nedsnitting til vi krysset 65,- igjen, men det ble for fristende i dag og jeg økte med 50% på 57,50. På lang sikt er det sikkert greit, så får vi se om den skal en tur nedover igjen først.
Mangler håndtak i så fall. Da går den ned nå i så fall og vil gi et kjøpssignal først når kursen passerer dagens nivå igjen.
Er en liten hank der men kanskje litt snau?
Ja enig. Men det ser veldig bra ut nå uansett. Den bunnet tydelig ut der nede.