Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Er det noen som gidder å spørre Kalera direkte om skuta synker eller hva? :laughing:
(Jeg har ikke Facebook, Instagram eller hva det nå enn er for kanaler de chatter på). Lurer på hva de hadde sagt…“Nei Nei, går strålende”…:cold_face:

Voldsomt volum i de to første handelstimene! Kan dette være siste utsalg fra fond/institusjoner? :crossed_fingers:

Hva skriver de om dette gigantiske kursfallet? Finnes det en bunn eller er det konk?

Som den pessimisten jeg er… så synes jeg det ser ut som om de store gutta selger seg ut. (De som ikke fortsatt har låst investeringer og utlån, vel å merke). Dette er høyeste volum og laveste pris hittil noensinne… Og enda over 2 timer til de stenger… :frowning:

Jeg fant ikke noe på den kanalen.

Men de skulle nå ha reagert for lengst eller?
De har hatt 4 mndr på seg…

Biter negler:fearful:

Solgt unna aksjene de egentlig ikke kan eie. Det skjedde jo dumping i juli… trodde de var ferdige… :confused:

Jeg tar imot all positiv og optimistisk tenkning. Bare sleng alt på bordet… gjerne fra Kalera direkte også på andre medier og… det trengs.
For sånn det ser ut nå… nja… er ikke særlig høy i hatten.

Ugh… too high-tech for me… :confused: men jeg skal notere meg det og tenke på det ett års tid eller noe sånt… :wink:

Hva er mcap i Kalera nå?

Når man ser på prisingen til apph f.eks, er jo dette bare latterlig lavt.

KAL has dropped -13.19% to US$0.4055. Take a look on Yahoo Finance: Kalera Public Limited Company (KAL) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance.

Fikk det endelig til ved å gå via hjemmesiden deres: https://27thstreetcapital.com/

Under “Contact us” menyen er det en link med invite til Discord-kanalen.

1 Like

Noen på Discord som vet hvem som selger? og hvor mye de skal selge? Er jo helt utrolig hvor lavt denne begynner å komme.

Ikke sett på Kalera siden de var notert på Euronext Growth (heldigvis når jeg ser kursutvikling i dag).

Er det slik at selskapet utstedte 15.8 millioner aksjer på kurs $1.27 17. oktober og nye 42.8 millioner aksjer på $0.4671 bare 3 dager senere (20. oktober)?

Hvor har du det fra? Så noen nevnte noe lignende med mindre detaljer på discord.

Kan dette ha noe med nedgang å gjøre?

https://www.globenewswire.com/news-release/2022/10/18/2536268/0/en/Kalera-to-Divest-Seed-Genetics-Business-and-International-Assets.html

De nyhetene er noen dager gamle.

Ja,men det har jo ikke direkte gått oppover de siste dagene heller…