CEO Jim Leighton snakker om at det kan fortsette å være vanskelig kursmessig, før det ville snu i q4 22 - q1 23 når hver lokasjon etter hans plan skal være profitable i seg selv. Med hans kunnskap og erfaring fra restaurantbransjen (som er beintøft med syltynne marginer)har jeg troen på at han vet hva han gjør og er i stand til å ta rette avgjørelser for å få til en positiv drift.
Samtidig skal skal det ekspanderes i flere produktkategorier (noe vi ikke har fått se fruktene av ennå). Det er gjort en rebranding (etter mitt syn som jobber en del med branding så ser det veldig bra ut!) Så alt i alt gjør de i det store og det hele ting riktig på mange områder nå.
Personlig sitter jeg stille med mine 6.5k aksjer etter at Nordnet ikke ga meg tildeling før kursen hadde falt til 3-4 dollar. Ringte meglerbordet for å selge på 7$ men det gikk jo ikke for jeg hadde ikke tilgang til aksjene. Har et papirtap på 590k nå og det er dessverre en stor del av min portefølje. Hva jeg savner med Nasdaq er mer informasjon om hva de store aktørene gjør i aksjen, og hva som faktisk skjer, hvem selger?
Teknisk ser det ikke bra ut med trendkanalen kursen er inne i, men jeg vet også hvor store svingninger Nasdaq har. Jeg tror at en liten positiv nyhet nå som bekrefter at Jim sin strategi fungerer, vil kunne gi store positive kursutslag.