Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kalera

Takker, lastet ned Discord appen, er det en spesiell server jeg må joine?

“27th Street Capital”

Mulig jeg som er veldig noob her, men jeg finner ikke den jeg.

Søk etter “kalera” når du er inne. Så finner du chat-rommet…

Dette kommer opp når jeg søker på kalera, Hmm… jeg får forske litt mer på denne Discord chatten.

Takker👍

Voldsomt som den går i pre da.

2 Likes

Kilde: Kalera Public Limited Company (KAL) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance

Mye fart i “pre”, ja. Mulig noen vet om innholdet i Q3-tallene som kommer til uken :wink:
Eller kanskje det er denne saken som fyrer opp stemningen:

Og fra Discord (“FoxMulder”) i dag tidlig:

Three weeks later, on October 19, 2022. David Burt, the Premier, backed up Mr Hayward’s claim.
But at yesterday’s press conference, Mr Hayward could only say: “The minister has received a recommendation to go ahead with the formation of a local company in which the shareholders will be BEDC and Kalera . We don’t have exact timing on that but that matter is certainly progressing.”"

1 Like

Hva er riktig mcap nå med og uten warrants? Jeg ser det står 1,93 på Yahoo, mens Google viser 7,8 musd.

MCAP 6,75 MUSD😊

1 Like

Også ganger vi den med ti, så har vi den virkelige verdien!:+1:t3:

1 Like

Jepp. Ser ut som «emmisjonsaksjene» er med i denne oversikten :upside_down_face::blush: Oppfatter at «emmisjonsaksjene» kom inn i aksjemarkedet i dag, jfr meldinger på Discord​:thinking:

Ser at stort sett alle pengene er tapt, og jeg har ikke fått konvertert aksjene. Nordnet skal ha 1500,0 for den tjenesten og så mye er de ikke verdt lenger. Er det noen som vet om det lar seg gjøre å slette aksjene i VPS, så jeg får ført fradrag for tapet på dette året? Finner ikke noe kundestøtte på VPS sånn ved første øyekast.

Er det noen som husker historien om han nordmannen som tok patent på “reklame på fyllepistolen” på bensinstasjoner? Det gikk strålende helt til han skulle gjøre business i USA. Fant en knakande kjekk forretningspartner som hjalp han med alt, blant annet lån. Så dukket det opp et par hinder på veien og den kjekke forretningspartneren strammet til lånet og kjørte det felles eide selskapet i grøfta, og vips så var det eventyret over for nordmannen. Igjen stod den kjekke amerikanske forretningspartneren med en litt “bulkete” bil, men som han eide helt alene. Litt småfiks på et verksted og bilen kunne igjen ut å trille…
Vet ikke hva som skjer i Kalera, men jeg har ikke godfølelsen med å være en liten fisk i det bassenget… Eller som Mr Schanche kanskje ville sagt det; "Du ska være jævla godt forberedt hvis du som jomfru slår opp telt i en militærleir. "

En god dag på NASDAQ i går :wink:

Bedre dag i dag :slight_smile:

Så sant. Så sant. En passe fin dag i dag😉
Og et volum på nærmere 100 mill😉

Kalera fikk delisting notice fra Nasdaq for et par dager siden.

https://investors.kalera.com/static-files/794f65dd-39aa-4cfe-b4b5-caedb2268d95