Mystisk at App harvets har doblet seg, mens Kalera bare er opp 25 % siden bunnen. Men dette gjør meg optimistik på vegne av AGRICO-fusjonen. SÅ også at Kalera presenterte på årskonferansen til Roth Capital. Vet ikke hva som kommer ut av det; men er vel en del av planen for å hente cash.
App harvest opp 8 % nå. Tilbake på 6 kroner. Hadde vært spennende om noen her på forumet adde giddet å finne ut av hvorfor den reprises.
Er det satt en dato for overgangen til Nasdaq?
Ila kvartal to, og der er vi vell nå? Så før 1.juni? Ellers har jeg misforstått😅
kanskje dette vil gi litt interesse
Positivt at det finnes aktører innenfor VF i Norge. Men jeg vil nok tro at teknologien som @kalera bruker er noen hakk vassere
Nettsiden www.produceIQ.com overvåker bondens marked. Den viser en ekstrem prisutvikling på «lettuce&leaf». Klikk på Iceberg og se utviklingen gjennom 7 år og fra uke 6 til 10. Hvilke annen handelsvarer har gått 400% på 4 uker? Forhåpentligvis vil gjødsel og transport-kostnader, samt at gassprisen er relativt stabil i US, styrke konkurransefortrinnene til Kalera vs salatbonden i Arizona. Håper Kalera snart er ferdig m ramp-up i Atlanta; og får med seg oppturen.
Du mener vel snart “snart NOK 6 MRD i MCAP”
Hvorfor melder de dette fredag kveld? Dette er vel ikke noen big deal? Eller er det?
Ekstreme fluktuasjoner i salatprisene. Opp 400 % siden 1. feburar. Hvis Kalera ikke greier å drive lønnsomt med disse prisene. Greier de det aldri. Hvis de bare greier å locke inn noen lange avtaler nå; går SPACen gjennom!
For alle nye anlegg? Det tviler jeg sterkt på.
Problemet til Kalera er jo at de ikke har fått solgt all produksjonen; blant annet fordi food service lå nede under coronna.
Tar litt kal til.
Jeg tror Brent de Jong vil makte å dra denne SPACen i land!
Mulig jeg bør vite det, men hvem er ham?
Håper det! Markedet har imidlertid ikke troen
Ja lite mysterium det her. Noen lange uptake-avtaler vil gi dem banklån til greie renter. Og de kan hente kapital og vokse i Midtøsten. Så caset er ikke dødt, selv om det er lett å anta når man ser på aksjekursen. Men det norske aksjemarkedet har mistet tilliten til Kalera. Så jeg tror nok mange vil se noen tall før de investerer. Så vi får håpe at disse kommer før Agrico skal stemme! Det fundamentale er jo bedre nå enn noen sinne med gjennåpning og skyhøye salatpriser. Så hvorfor markedet kjøpte denne aksjen på 40 men ikke på 5 kroner er et mysterium. Men Mr Marked er veldig i stemnings vold. Så er den er nok nærmere riktig pris nå; enn da den sto i 40. Men da sa alle meglerhusene kjøp; mens de nå sier hold. Sånne små selskaper som Kalera med kort historikk og uten inntjening er jo veldig vrient å prise.