Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kaydence pharma

Hva tenker dere om Kaydence pharma som sitter på ALLE de viktige Patentene og. Rettighetene.på merkevaren Menaq7…
Nå som kampen om Nattopharma er i gang.
Det Er tilbudt 5 kr aksjen,noe jeg synes er helt galskap.
Flere innsidere spyttet inn poenger på 17,5 kr…
Jeg selger ikke til 5 kr !!!

1 Like

Hva gjør dere med deres Kaydence aksjer…??
Tilbud. Om kjøp på 5 kr fra Nattopharma.:joy::joy:

Jeg kommer til å takke ja (om ikke det kommer et uventet mottrekk fra Kappa. Det er en veldig liten prosent Av porteføljen, under 50 000 kroner

5 kr er en latterlig lav pris,men først av alt.
Så ønsker jeg ikke å selge til Bohan og co…
Sender en mail til. Kappa og hører om de er interessert :+1:

1 Like

Har noen få aksjer fra gammelt av, er tilbudet virkelig kun 5 kr? Var vel det man gav for dem i sin tid.

Gikk vel ikke helt som planlagt dette selskapet?

https://kaydencepharma.com/mission/

Build a billion dollar global pharmaceutical company recognized as the world’s expert in MQ7-based therapies for combatting vascular calcification, one of the most serious and life-threatening conditions impacting millions of patients worldwide

Må le.

2 Likes

Veldig stusselig, spes med tanke på hvor verdiløst natto oppkjøpet hadde vært om alle IP’s var eid av noen andre. Det er dog ikke slik, og det blir lite vits å krangle på den.
over 50% av Kaydence aksjene er eid av natto, og 60-70% garantert solgt Natto aksjer.

Da er i overkant av 80% av kaydence aksjene allerede “solgt” og kort vei i til tvangsinnløsning ved 90% kontroll, og det blir da en tung og treg affære å få ut de siste 5kronene, som du så må gå til rettsak for å kanskje få høynet… du er fk’d; bare å velge om du vil ha den med vaselin eller ikke.

(nesten så du kan tenke deg at Kaydence var en poisonpill, for å sikre seg å ikke miste kontrollen noen sinne hva som skulle skje)

1 Like

Husk at Kaydence feilet, er ikke alltid man får tilbake innsatsen da, en gratis lottokupong

Er er mye større røveri at Natto går for 35 kroner

Nå feilet vel ikke Kaydence,natto. Ville ikke satse.
Sitter på noen veldig bra resultater fra. En studie betalt av EU.
På Dialyse pasienter…
Det finnes veldig. Lite for denne gruppen innen medisin.
Og de fleste som dør. Dør av blokkerte blodårer.
Vitamin K2 kan forebygge dette og reversere utviklingen…
Bør være verdt noe bare det.
Sikker på at de har store planer,men først må de robbe. Småaksjonærene :boom:

1 Like

Forsøkte å gå inn i VPS under Corporate Actions men fant ikke noe sted man kunne trykke for å akseptere tilbudet. Eller får vi brev i posten? Noen som vet?

Jeg fikk tilbud på avanza

Børsmeldingen 9.mars har info og akseptdokument som vedlegg. I tillegg har jeg i dag også fått brev med samme info.

Hmmm, jeg kan ikke se å ha mottatt noen info, hva kan en da gjøre? Det er snakk om 1240 aksjer så det er ikke det helt store, men kjekt å få med seg uansett.
Får de opp i VPS da.

Samme her @Duogdu

Ikke fått noe informasjon

1 Like

Det kommer nok et brev etterhvert til alle aksjonærene. Formularet i brevet var forhåndsutfylt med navn/antall aksjer og konto og vps-nummer.

1 Like

De må enten puttes i BTC eller GME😅

Hva skjedde egentlig med Kaydence? La de ned virksomheten?

Ja, det var ikke nok interesse blant investorene til å fortsette.

Mottok brevet i dag. Så da blir det noen ekstra kroner inn på bitcoin tenker jeg.

Edit: holder det å ta bilde av dokumentet og sende på e-post?