Jeg lurer jo litt på om vi er i ferd med å gjenta en bevegelse da. Har bare ikke baller til å sitte gearet gjennom den…
Er ikke helt oppdatert, er noen dager gammel
Jeg lurer jo litt på om vi er i ferd med å gjenta en bevegelse da. Har bare ikke baller til å sitte gearet gjennom den…
Noen la 10,50 pr aksje på bordet for 1373800 aksjer kl 14:49 i dag.
Joda, men noen solgte jo også… (Kun objektivt ment.)
Jepp, men tenker at kjøperen så for seg oppside, mens selgeren vel skulle investere i noe annet.
Får kjørt seg i dag, flaksen som jeg var med inngangene mine.
Liten Sperrepost:
Sitter fortsatt pent her med 21k, fortsetter det videre med har jeg fort 24k igjen. P/E ttm er nå snart 13. Det er veldig lavt når man ser guidingen for H2 vs H2 2018.
Hvis man ser tilbake til oppgangen fra 6 til 10 forrige gang, så var det sikkert fire - fem slike korreksjoner. Å ha kjøpt på 10 nå er vel som å ha kjøpt på 7 i stedet for 6.
Spørsmålet nå blir jo veien videre herfra. Noen tanker om det tekniske?
Fra 20. feb i år har samme formasjon inntruffet tre ganger, med videre oppgang etter en rekyl ned.
Ser på dette som kjøpsmulighet, men så var det med Trump og Kina da.
Tipper sideveis, svakt opp til vi når skyen og så følger den opp igjen, RSI, treffer støtte her
Tidlgere dropp som dette går sideveis/svakt opp etterpå. Men den kan like gjerne droppe ned til skyen også. Får kjøpe litt mer der da.
Godt observert, og årsaken til rekylene oppover er jo at Kitron har levert fundamentalt svært gode tall.
Min hovedteori er jo dette:
Hvis man ser på den oppgangsgrafen, så er det flere rekyler på rundt 10%.
P/E 13,2 ttm og da skal Q3 og Q4 2018 byttes ut med kvartaler med 15-35% bedre EBIT. Nei, ser virkelig ut som en fæl investering på 9,39.
Føl? investering ?
Tror det var ment som litt ironi …
bitteliten spike her på kvisten, kom fort ned igjen ja.
Jeg har kanskje ikke skrevet det, men jeg er oppe på 24k aksjer igjen. Tjente ikke veldig mye på å selge meg ut, men ble litt småpenger. Det kan godt hende makro blir litt surt nå, men jeg har relativt god erfaring med å kjøpe Kitron i sur makro. Worst case, så får jeg i hvert fall et pent utbytte i mai 2020.