Må si det føles fantastisk å endelig være inne i denne.
Går sakte ,men traust! Og det gir penger i kassen ! Og som det sies,kjekt å være inne
En fersk aksjonærliste for KIT er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Eller markedet tolker det som om dette går over på 1-2-3
Dette føler jeg at stemmer bra nå:
Vi har nok ikke sett enden på denne visa makromessig. Lurer litt på hvordan markedet vil reagere dersom Boris dør. Mulig man blir litt mer redd for viruset om man ser en så profilert person dø og bremser økonomien ennå mer.
Sit Out Power, Christian
Noe få besitter.
Så fikk man igjen plukke under 9-tallet !
God påske
Blir faktisk ikke overrasket om det blir mulig å komme inn lavere enn hva kursen har vært i dag.
EDIT: Ser det kom en liten dump på slutten . Var ca 750k aksjer fordelt på 3 poster på salg i auksjonen
Hvem var det som solgte i så store volum da?
Har ASP funnet veien til Kitron?
Sikker på at den i auksjon stemmer ? Da jeg tok en liten kikk lå det 3 store poster på salg og den som lå lavest var på 8.67 og de andre tror jeg var på 8.73/8.76. Kan jo selvsagt ha endret seg men gikk jo 249k aksjer på 8.67 .
Det er snapshots fra 15 min forsinket e24, så blir litt random
Jeg tror KIT har for lite volum ( og er for kjedelig ) for han.
Hvem snakker vi om her?
Er det noen annen grunn enn for å presse ned prisen at det selges så store poster til denne prisen nå? For min del må de bare holde på, så kan det plukkes billige aksjer frem mot en uungålig oppgang i 2021👌
Hvis man tenker på at kursen var ca 2 kr lavere i midten av mars så er det ikke så vanskelig å se hvorfor noen velger å selge nå. Rundt 30% avkastning på få uker er akseptabelt .
En fersk aksjonærliste for KIT er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Kitron engineers around the world have joined forces to manufacture face shields for doctors and healthcare workers utilizing all our free 3D printing capacity. Protective face shields are distributed to frontline healthcare personnel to help them in the fight against the corona pandemic
Jeg kom over denne:
Kongsberggruppen har permittert rundt 550 ansatte – Kongsberg Maritime mest påvirket
Kongsberggruppen har permittert om lag 550 ansatte som et resultat av lavere aktivitet på grunn av covid-19 og usikkerheten i offshoremarkedet.
Det fremgår av en oppdatering fredag.
- mars skrev selskapet at cirka 400 ansatte i Norge var permittert.
«Totalt sett har Kongsberg vært i stand til å holde kritiske deler av driften i gang. (…) Tidligere har vi uttalt at Kongsberg Maritime er påvirket i større grad enn forsvarsvirksomheten, dette på grunn av eksponering mot internasjonal handel samt lavere aktivitet i olje- og gassmarkedet. Denne situasjonsbeskrivelsen gjelder fortsatt», skriver selskapet.
Kongsberg Defence & Aerospace har ikke opplevd store konsekvenser så langt, og operasjonene går tilnærmet som normalt.