Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Hun sa att beslutningen kom når, de syns att det var sannsynelig att man hadde kontroll med pandemien. Viss de hadde glidd igjennom uten særlig problemer ble det trolig utbytte. Men hun tok forbehold til utviklingen hos underleverandører og kunder i forhold til Corona.

3 Likes

Drypper på kit dette https://www.tu.no/artikler/missil-bestilling-kan-ende-pa-over-ti-milliarder-kroner-tyskland-har-na-bedt-om-nsm-til-sine-fregatter/491739

5 Likes

Er det det som driver aksjen i dag?

Ikke umulig, USA skal sansynligvis ha MYE mer JSM også.

Jeg bare takker og bukker for at jeg fikk inngang i denne aksjen

Eller så er det industri med marginer som driver oppgangen. Elkem er også opp hvis man justerer for utbytte. Også nekkar.

Så denne på Hegnar formuet. Deler her:
https://finance.yahoo.com/news/does-kitrons-ob-kit-p-051128485.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAADBoZTrcb5qj6XQoQay4pksgbswSdQCc-a_R8g7Ya5Ksx4o8gVlwktl9mJVgwtCti_ebbDT0BekYD0KFv9YulLMhN8IRet5ECyWseMrmxp1zaGTcOq6HQHiIhuCMfdDpBjXZoMhLNM7Lx7By_IYsUYxZSa29Pqe_k2ehMsOu7Nj2&guccounter=1

Tror dette er autogenerert analyse.

Jeg har problemer med å skjønne bevegelsene i denne aksjen til tider. Virker som den ofte følger kog sine bevegelser, uavhengig av hvilke faktiske nyheter som ligger bak. Kit sine bevegelser mellom kvartalsrapporter virker noe “kunstig” til tider. Er det sannsynlig at det ligger noen større fisker med algoritmer som kobler disse selskapene sammen?

Typisk med en U, hvor bunnen er 4-8 uker før neste rapport.

Plukker nå KIT enda jeg :heavy_dollar_sign: , så får dere andre stole mere på BergenB :wink:

Mandatory notification of trade

2 Likes

DAMN HOMIE! :rocket:

Tilbake i blå sone?

Krakk som undershoot:

Krakk som del av trendbilde:

2 Likes

Passer utmerket til denne;

2 Likes

Den går så det griner

4 Likes

Northrop Grumman Awards Contracts to Kitron

4 Likes

Kitron wins new business

1 Like

Er det ATH vi ser her nå? Blir spennende med q2!

Jeg tok inngang her i dag, ser den vurderer å stikke. Kan dog falle rett tilbake som den har gjort flere ganger før.

3 Likes

Bør ta ut nr 13 snart KIT nå! Denne har jeg god fortjeneste på allerede, men uaktuelt å selge!

1 Like