Har prøvd å trade Kitron før. Det gikk dårlig, som de fleste trade-forsøk for min del. Den løper fra meg hver gang. Så håper den bare tikker rolig oppover Føles i alle fall som en ganske trygg aksje
Stabil aksje Kitron,men alle aksjer har sine topper. Tar noen brukbare trade innimellom her !
Er Kitron dagens svar på det Comrod var tidligere her på oslo børs ?
Hvem lar seg lure og selger basert på de bevegelsene vi ser om dagen? Er jo håpløst manipulert av robothandel…
Klager ikke jeg, men er jo åpenbart at noen lar seg lure til å selge🙉
Hvis det først begynner å selges skikkelig kan man godt se den ned til 14-16 ( i og for seg enda litt til) , men da kommer jeg i tilfelle til å ta inn tradingpott
Mellom nå og q3 kan nok mye skje, men tror ikke vi ser den over 17.40 før q3. Selv ikke med gigakontrakter som den som ble presentert her om dagen stiger kursen nevneverdig. Er vel litt voksesmerter vi ser jf bilde ditt over🙂
Hvis man skulle sagt en negativ ting med aksjen så er det at den er ganske illikvid, kun 3,5 millioner omsatt i dag. Da tar det en stund for folk å kjøpe og selge de aksjene de vil ha.
Omsetningen er uansett sykt mye bedre enn den var for noen år siden
Hvis du hadde 250k når ville du gått inn? vente på nedgang eller gått inn nå?
Jeg økte en del rett over 16, men har litt krutt i bakhånd.
Mange her på forumet som anbefaler å kjøpe for en slump av det du kunne tenke deg med en gang sånn at du ihvertfall er inne, f.eks 30-50%.
Men ikke ta dette som noen anbefaling, det kommer jo helt på an på så mange ting i din portefølje
Edit:
Sterk i dag og
Større volum gikk rundt 13.30 med påfølgende fall. Fabrikksjefen Litauen som skal ha ny bil igjen?
Nye koster må inn før neste stigning ! Enkelt og helt greit . De ble tatt godt i mot
09:25 - 7. sep. | Oppdatert 09:31
Pareto Securities tar opp dekningen på Kitron KIT igjen. Meglerhuset sier kjøp og har kursmålet på 20 kroner, ifølge TDN Direkt.
«Med en sterk veksthistorikk og en rekordhøy ordrereserve, finner vi Kitron attraktivt priset på 13,1 ganger selskapsverdi (EV) mot driftsresultat på 2021-estimatene», skriver Pareto Securities.
Full analyse hos Pareto for kunder.
Kitron - Trusted EMS partner with growth prospects
With a strong growth track record and record-high order backlog, we find KIT attractively priced at 13.1x EV/EBIT’21e. The company has an ambition of growing revenues by 9% annually from 2019-25, and lift EBIT by a total of 74% over the same period. We estimate the share to yield ~4-5% annually, while modest capex and inventory reliefs should lift FCF yields to ~8% for 2021-22e. We reinitiate coverage of KIT with a Buy recommendation and TP of NOK 20/sh.
Gjorde et inntog i Kit igjen på denne analysen.
tok 10k.
KITRON.
Pøh, har ikke gått under radaren en plass.