Dårlig trading på han, presset kursen ned på åpning. Kunne fått noen tusen ekstra
Vi tar jo gevinst vi også når vi syns vi har tjent nok. At det er så rart når de også gjør det syns jeg blir litt pussig
Jeg er ikke sint bare veldig veldig skuffet!!
Synes det er helt greit at folk selger litt . Hadde nok blitt mer skeptisk hvis det var CEO eller CFO men selv de må jo få lov å selge . Husker at CEO i Stillfront solgte litt på ca 230kr for et par år siden. Tror ikke han solgte fordi han hadde mistet troen på selskapet:)
Noen som har sjekket aksjonærlisten i dag? Hovedaksjonær har økt med 2mill aksjer.
Kursmål Sb1m, 16kr, oppjustert fra 13 kr i dag
sperra forsvant raskt
(2020-08-25) MedAvail Technologies har valgt Kitron til å produsere automatisert
dispenserutstyr for medisiner på apotek og på sykehus.Kontrakten har en potensiell verdi på 50 millioner dollar over en treårsperiode,
med en forlengelsesopsjon.Produksjonen vil finne sted på Kitrons nylig renoverte fabrikk i Windber,
Pennsylvania, og forventes å starte i første kvartal 2021.
- Vi har tildelt denne viktige kontrakten til Kitron etter en grundig prosess.
Blant de avgjørende faktorene var Kitrons brede erfaring med kunder innen
medisinsk utstyr og deres kjennskap til de spesielle kravene som følger med. Vi
er veldig glade for å inngå dette produksjonssamarbeidet, sier Ed Kilroy,
konsernsjef i MedAvail Technologies.MedAvail har utviklet en verdensledende automatisert apotekkiosk for
forbrukermarkedet, MedAvail MedCenter. Teknologien blir markedsført av MedAvail
gjennom deres eget apoteknettverk, under navnet SpotRx Pharmacy. MedCenter-
teknologien, kombinert med andre funksjoner, setter SpotRx i stand til å
distribuere direkte og dispense på stedet, samtidig som man kan ha tilgang til
en farmasøyt via MedAvail MedCenter. SpotRx er fokusert på markedet som dekkes
av den amerikanske helseordningen Medicare. MedAvail lisensierer også MedCenter-
teknologien til en utvalgt gruppe store detaljhandelsselskaper og
helseselskaper.
- Denne avtalen er strategisk viktig for Kitron. Oppgraderingene og
investeringene vi har gjort ved vårt amerikanske anlegg spilte en nøkkelrolle i
å sikre dette oppdraget, som øker vår tilstedeværelse betydelig innen
markedssektoren Medisinsk utstyr i Nord-Amerika, sier Peter Nilsson, konsernsjef
i Kitron ASA.
MedAvail tildeler kontrakt til Kitrons fabrikk i USA
Fantastisk selskap Kitron! Handlet mere forrige uke. Så beholdningen er rimelig stor
“Denne avtalen er strategisk viktig for Kitron. Oppgraderingene og
investeringene vi har gjort ved vårt amerikanske anlegg spilte en nøkkelrolle i
å sikre dette oppdraget, som øker vår tilstedeværelse betydelig innen
markedssektoren Medisinsk utstyr i Nord-Amerika, sier Peter Nilsson, konsernsjef
i Kitron ASA.”
Holy crap det er bull
Omsetningen i USA var ikke så stor, så 50MUSD over tre år = 16,7MUSD i året eller rundt 150MNOK. Et vesentlig hopp.
Ergrer meg fortsatt over den årslønnen jeg gikk glipp av fordi jeg var usikker i april.
En aksje for de tålmodige. Kjøpte meg inn i januar og fikk snittet litt ned i mai. Lett å se nå at man burde dumpet mer penger inn her når den var på 6 tallet🙉 Ledelsen er ikke opptatt av å hause opp sin egen innsats ved enhver annledning, men fremstiller seg selv i et mer nøkternt lys enn de aller fleste andre selskaper. Det på tross av at de leverer varene bedre enn de aller fleste i disse dager. Respekt👍
Ble en fin dag på traderkontoen fra 15 tallet forrige uke. Men hovedtyngden av aksjene sitter jeg fortsatt med !
Hvordan ser ut denne teknisk for øyeblikket?
KIT er så bunn solid at jeg handler på det fundamentale!
Tror nok 20-tallet kan nås her i år!
En pengemaskin dette, enkelt fortalt
Q2 hadde perioder med veldig svak krone som virket i Kitron sin favør. Hvordan vil dette påvirke q3 nå som krona har styrket seg igjen?
Chartet er så nydelig at jeg skulle ønske jeg kunne tappe det på flaske og bruke som vitamindråper
Er jo litt stretched selvsagt. Jeg ga opp å vente på dip, og økte heller på 16+.
Ha ha det må da være dagens
ER det rimelig å anta at SP1 kommer med oppdatert analyse snart mtp kursmål?
Stabiliserer Kitron seg på 17-18 tallet så vil det nok komme en oppdatering!
I mellomtiden er det bra trade her nå