Kitron har relativt høy volatilitet, men ja, risken er lav.
Mange som ikke har våknet enda når det gjelder Kitron! Men de kommer etterhvert ! Greit å ha som “safe” binge !
Kjøpte meg inn på 18.54 i dag. Tenker langsiktig å ha den i ett år eller mer.
Bare et spørsmål. Etter å lagt inn ordren så tikket det inn at 13 aksjer var kjøpt. Hvem er det som legger så lite ut for salg? Er det noe slags robot tøv? 10 minutter senere ble hele handlen utført på 3000 aksjer på samme pris. Hva er det i så fall roboten ønsker å oppnå med slikt?
Kjørte på med en bestilling på 3000 aksjer til men her fikk jeg bare 1500. Greit nok egentlig.
Når du legger inn en ordre på kr 18,54, og det er noen som ønsker å selge for 18,54, så får du kjøpt alle de aksjene som er for salg for den prisen…
Du kan vel se i traderen din hvor mye som er for salg til hvilken pris?
De du fikk var kanskje noen få en annen ikke fikk solgt samlet.
Mener du kan velge å kun kjøpe samlet. Men du kan også endre ditt bud i etterkant.
Hvis jeg er utålmodig så legger jeg ut ordre litt høyere slik at jeg er sikker på å få ordren gjennom kjapt. Det kan være gunstig når en aksje trender opp, dumt om den er rimelig stabil.
Slik systemet er nå kan du kjøpe så mange aksjer du vil, om det er en eller 1 mill.
Det er ikke alle aksjer en kjøper tusenvis av, feks så lå Arendal Fossekompani før splitt på mellom 4 og 5000 kroner, da er det gjerne ok å kjøpe 1, 10 eller 100.
Før måtte en kjøpe hele såkalte børsposter, men da måtte en også ringe megler for å kjøpe aksjer…det er ikke alt som var bedre før, men mye😀
Jeg stusset mest på hvorfor jeg fikk bare 13, og forklaringen om en rest gir mening ja… men er klar over det du ellers sier her.
Omstridt avtale i boks: Bytter ut sovjetisk Kub-luftvern med norskutviklet Nasams - Tu.no
Pipen vokser!
Hvor kommer Kitron inn i denne?
Kitron er en viktig underleverandør til Kongsberg
Ja vet, men er det gitt at Kitron for noe av kaka her? “Det er KDAs amerikanske partner Raytheon som vil være hovedleverandør i avtalen som har en ramme på én milliard dollar, det vil si rundt ni milliarder kroner.” Regner med Kongsberg har flere partnere/underleverandører, men hva er det typisk Kitron ville bidratt med i denne avtalen?
Tidligere har de bidratt med kommunikasjonsutstyr til Nasams.
Ahh okey takk!
Kitron leverer masse elektronikk til Nasams.
Fylte på litt her nå
De jobber hardt jevnt og trutt, godt med noen pustepauser så en får lastet opp
Ta det med ro, grunnen til at vi faller nå er at jeg kjøpte meg in på midten av 18 tallet har en sånn magisk evne at alt jeg tar i med tanke på økonomi går rett ja
men kjærlighet og damene der ja, scorrres det

Financial calendar
The good ol’ Kitron Shuffle
Noe som ramler på KIT?