Kanskje de planlegger å selge en god del nå som de har unnagjort flaggingen på 5%?
De solgte rett under 100k. På en vanlig dag, så er det 25% - 50% av volumet. De må bruke volumdager for å komme seg ut via børs.
Skjønner, aksjer for 1.9 mill ca. Er jo ikke allverden. Men ser ut til at Kit går ath her om ikke børsen korrigerer kraftig.
Kjøper du snart?
Venter på en generell børskorreksjon, den vil nok komme ila året. Om nordea fortsetter å selge seg ned kan jo salgspresset føre den noe ned igjen i tillegg.
Hadde du kjøpt for en uke siden ville du har 15-20% avkastning allerede.
Skulle ha kjøpt når Kitron falt tilbake i går, var bare ikke i “Kjøpe-Kitron-mode”. Target for 2025 før i går var ikke så imponerende, mens nå ser det jo rimelig pent ut.
Skulle beholdt de jeg kjøpte i januar 2020 på 10-tallet. Lett å være etterpåklok…
Nei du skulle kjøpt de tilbake når den var rundt 7kr i mars 2020
Men da ikke solgt dem noen uker senere til 8kr.
Jeg var jo veldig usikker på hvordan resten av året ville bli så kjøpte ikke nok på 7kr og dobblet derfor på 11.5
Jeg kan jo egentlig ikke klage, kjøpte Nekkar til 2,24 i stedet og fikk 300% der i stedet for 150% i Kitron, men jeg kunne ha hatt begge deler
Dette gjorde jeg med pengene jeg sparer for mine døtre de har bedre snitt enn meg i Kitron, hehe.
Kitron: Corvus Energy enters Contract Manufacturing Agreement with Kitron
Tror Minervini hadde kjøpt breakout her.
ATH
MA50>100>200
Volum
Endret guiding
Positive kvartaler
Enig/uenig , dere som leser mer enn meg? @anon80503862 @zappa66 ?
Kitron var kjøp på 18 eller 19 i min bok,
Dersom du kjøper nå hvor setter du SL?
Det var da jeg kjøpte. Stop loss er hemmelig. Hvor er din?
Spurte ikke om din SL
Eier ikke ikke KIT, kjøper ingenting annet enn intradag for tiden. Markedet er ikke fordelaktig for swingers
Nå som Kitron blir en ESG-aksje i tillegg til Defence, Healthcare og industri, så kan man jo bare sette 1,3x på alle multipler over natta.
Stoploss på kitronchartet er 14,8 eller noe sånt
Hva er esg-aksje