Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Jeg har satt en trigger på 6,92 og kjøp på 6,91. Kanskje jeg bør flytte den ned 20 øre?

Vi er i et større nedadgående triangel, sånn sett skal vi kanskje ned til 6,7x igjen, men utfra fiboancci-nivåene, så ser det ikke ut til at vi skal lengre ned enn 6,96. Dagens fall til 7,00 kan godt ha vært bunnen.

Dette er ikke en positiv formasjon som jeg ser det, men utfra det fundamentale, så tror jeg vi vil få en breakout som går opp, og da i første omgang til 7,90-ish.

Takk for flott analyse, Christian! Jeg har og tro på at vi så bunnen i dag, men hvem vet. Synes det er litt dårlig med kjøpere.

1 Like

Dagens laveste: 6,96 :smiley:

pen graf på ansatte i kitron i Litauen.

1 Like

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20171207.OBI.20171207S4

Siden det ikke blir meldt hvem kjøperen er, så må det vel være flere for å komme under flagg-grensene?

Prisen er 6,46 btw, det står under siste handler.

2 Likes

Det er ikke rart kursen har vært tynget i det siste. Når noen skal ut med 17m aksjer i markedet, så får større kjøpere det med seg, eller er blitt kontaktet direkte. Sikkert noen som har shortet aksjen også.

HS-formasjonen ovenfor blir muligens fullbyrdet i dag, men ikke f… om jeg bryr meg. Kjøpte litt på 6,57 og fisker litt lengre ned i tilfelle panikken brer seg mer. Det er to sider av en stor handel som dette, og nå har noen sagt at 6,46 er en billig pris for Kitron.

Og selgeren har ikke flere aksjer å selge.

Synd for han! :joy:

Ingen som har lånt av meg denne gangen :joy:

1 Like

Investtech identifiserer ikke noen HS-informasjon. De pleier å plukke opp slikt tidlig.

Viser igjen hvor lite verdi en analyse har, “trenger en analyse skal selge/utfore emmisjon eller bombe kursen” You got it.

Samme dritten i Nano, dnb analyse, BOOm emmisjon.

Kjøpte 10k til :smiley: YOLO

2 Likes

Greit nok, men det er jo ganske klar en her, hvis kursen slutter under 6,70. :stuck_out_tongue:

Det er noen som har kjøpt 17 millioner aksjer for 6,46 som har gjort mye nøyere analyse enn deg. De har heller ikke tenkt å investere 124 millioner kroner for å få 10% avkastning. De vet at evt salg av noen millioner aksjer vil bombe kursen, og at salget må skje med relativt stor rabatt. Dette er noen som har tenkt å sitte på aksjene en god stund.

Konklusjon: det er YOLO å kjøpe nå hvis du makser ut alle lånefasiliteter du har, ellers er det bare fornuftig analyse. :stuck_out_tongue:

EDIT: glemte at jeg ikke var ferdigkjøpt. Dette er super-risky, det er bare å selge, gjerne langt ned på 6-tallet! :wink:

Er noen millioner igjen til jeg må trekke mastercardet. Heldigvis :wink:

Er ikke så vanskelig å få den til å slutte over 6,7 :stuck_out_tongue:

Helt enig, jeg forstår 0 av de som selger her nede. Det har jo vært 3-4 slike store nedsalg i Kitron, alle med relativt store rabatter, alle med relativt store fall i kurs, alle med tilsvarende store oppganger på andre siden av salget + litt til.

2 Likes

Vi kan kjøre et push, jeg kjøper 10k aksjer til, du tar en million? da slutter vi over 6,7 :smiley:

Siden innsiderene kappes om å komme seg inn i KIT nå ( fordi den selges med rabatt).
Kjører vi en liten poll.

Hva slutter KIT på idag

• under 6,5
    • 6,5
    • 6,55
    • 6,60
    • 6,65
    • 6,70
    • 6,75
    • 6,80
    • 6,85
    • 6,95
    • 7,00
    • Over 7

0 stemmegivere

1 Like

Dyrt å sitte med over 100k kitron i dag…
Men men, for en kjøpsanledning :cowboy_hat_face:

1 Like

Kursmål 8.50

3 Likes