Skal si fra når jeg kjøper. Da kommer bunnen som regel noen uker etterpå.
Slik jeg leser bildet er det mye som har falt mye, for fort. Det har tildels vært ukritisk dumping av alt, inkludert aksjer som ikke påvirkes direkte av toll-tullballet. Når ting kommer på slike oversolgte nivåer pleier man å få en ganske solid bounce… desverre tror jeg ikke vi ser nye ATHs på en ganske god stund, i allefall når det blir like mye usikkerhet de neste 4 årene som de første 4 månedene med Trump.
Huff, uker med daglige krakk og live streaming på VG kjenner jeg blir litt slitsomt å tenke på
Synes mange norske sparebanker ble vel hardt rammet så tror kanskje det blir å fylle på der etterhvert. Tror rentekuttene uansett utvikling blir få di nærmeste årene, så det burde legge til rette for noen bra år til i sektoren.
Følger også AkerBP godt. Har allerede en solid post der med en GAV langt over dagens kurs Men oljen korrigerer seg selv bare man gjir den litt tid.
Er det noen spesielle du ser på?
Noen som har fått med seg hva Buffet har handlet de siste dagene?
Ser ut som +1-2% premarket i de fleste store i USA. Regner med positiv start i dag, men aner ikke hvordan det vil gå.
spår dead cat bounce, og selloff før helgen
Ja, spørs hva som skjer. De som satset på at Trump var Putins puppet har gjort det hinsides bra i hvert fall. De som satset på at han skulle gjøre noe bra for USA eller krypto derimot har tapt grovt.
Tenker mest på SVEG og MING.
Begge har gode marginer og viser til vekst, kombinert med konkuranse dyktige utbytter.
Kan for ordens skyld nevnest at begge to allerede er iblant top 5 i porteføljen min.