Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Komplett ASA - Småprat

Invitation to Komplett’s second quarter 2023 presentation, Thursday 20 July

Q2-23: Improved profitability for Komplett Group in a challenging market

Q2-23: Bedre lønnsomhet for Komplett Group i et krevende marked

Komplett ASA: Grant of share options to primary insider

Bunnløs teknisk, hvor langt ned skal den? Eller benytter noen å hamstre på all time low?

Med høyere renter og økonomisk katastrofe på trappene om vi skal ta Kina-sprekken og påfølgende konsekvens på salg av amerikanske statsobligasjoner, og dermed amerikansk rente og så USAs boligmarked, og så vårt eget og vår egen rente seriøst, så er ser det ikke bra ut for Komplett framover. Deres produkter er dessverre å regne for luksus-produkter, noe folk får dårligere og dårligere råd til. Synkende kjøpekraft, nå som Komplett også sliter, kan være brutalt for dem.

De har et godt produkt, men ikke når folk velger mellom bil og ikke bil, eller om de må selge huset. Står de av stormen de neste 3 årene er nok caset sterkt for framtiden, men blir hardt.

Financial calendar

Invitation to Komplett’s third quarter 2023 presentation, Thursday 26 October

Q3-23: God finansiell fremgang og høyeste kundetilfredshet i bransjen

Q3-23: Good financial progress across all parameters and best-in-class customer ratings

Financial calendar

Finansiell kalender

Komplett ASA: Mandatory notification of trade - primary insiders

Komplett ASA: Mandatory notification of trade - primary insiders

Veldig lite kommentarer rundt komplett. Det var positive vibber etter q3,men de sluknet kjapt og kursen gikk faktisk videre ned kort tid etterpå. Dessverre var det busy tider for meg da disse talla kom og jeg fikk ikke lest rapport da den kom.

Hvordan markedet kunne sende denne ned på åpenbare cash flow forbedringer som indikerte en helt annen mcap skjønner jeg absolutt ingenting av.

Jeg kikket på rapport først denne uka. Amazing. Ble sjokka. Kjipt å oppdage en sånn kandidat midt i et flott driv. Jeg valgte å kjøpe litt selv om det er noe jeg misliker(å halse etter).

Kort sagt;jeg tror den er kraftig underpriset fortsatt på 12,5 eller hva den ligger på. Så hvorfor kjøper jeg ikke mer?? Vet ikke.

Komplett ASA: Invitation to Capital Markets Day 29 February 2024

Invitation to Komplett’s fourth quarter 2023 presentation, Thursday 8 February 2024

Q4-23: God lønnsomhetsvekst i fortsatt krevende marked

Q4-23: Improved profitability despite continued market headwind

Komplett ASA: Reminder - Capital Markets Day 29 February 2024