Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Om det ikke var Teleios som stod for volumet, så er det altså ca. 10% av de øvrige selskapets aksjer som skiftet hender i går. Da er det ganske mange nye eiere som antagelig ønsker en viss avkastning for å ville selge, og med mindre en større aktør skal ut kan det etter hvert bli overvekt på kjøpssiden.

Jeg har et personlig kursmål på rundt 40-45 øre, men utelukker ikke at det kan bli noen flere kjøpsmuligheter (25-30 øre) før den tid.

2 Likes

Kongsberg Automotive appoints top automotive executive Joerg Buchheim as Chief Executive Officer

1 Like

Dette må jo være gode nyheter, vel? Virker som en kompetent fyr på meg. Særlig positivt med hans erfaring (og kontakter) fra tiden i Hella.

1 Like

Der kom den gitt. Følte plutselig jeg fikk altfor lite KOA igår på 0.2885. :slight_smile: Men vi får se hva dagen bringer før vi konkluderer!

EDIT: Er det bare meg som synes denne Joerg ligner veldig på forrige CEO…?

Passer vel greit med denne da?:sweat_smile:

Ja. Definitivt :slight_smile: Venter dog selv på at vi skal ned og tygge litt i 0.2600-0.2700-området der jeg skal lempe inn litt mer volum enn jeg gjør her oppe. Er fortsatt i risk-off modus så går inn med relativt begrenset volum totalt sett.

1 Like

Hvis storaksjonæren har solgt seg ferdig, kan det bli ny opptur for Kongsberg Automotive

3 Likes

Ingen har sett innholdet i artikkelen ?

Begynt å plukke litt KOA idag på <0.2800. Kjøper ned mot 0.2500 sånn i første omgang så ser vi litt hva som skjer!

1 Like

Jeg ser at jeg skulle hatt mer tålmodighet enn jeg hadde, men har nyttet sjansen i dag til å snitte meg ned til 0,33kr. Krysser fingrene for at vi ser 0,4 om ikke alt for lenge :grimacing:

3 Likes

Kongsberg Automotive Trading Update Q4 2020

Kongsberg Automotive ASA: Minutes from the Extraordinary General Meeting

Halleluja :partying_face::partying_face:

1 Like

Finansiell kalender

Primary Insider Notification

Wee, sjefene handler, går i taket nå :partying_face:
Tatt 1/4 posisjon her, avventer litt med resten mtp spleisen neste uke :face_with_monocle:

2 Likes

Woooohooooooo nå skjer det!!! :rofl:

Jeg skjønner meg ikke på denne børsmeldingen. Kjøp av 7 aksjer? Hvorfor opplyses det om kjøp av 7 aksjer?

2 Likes

Måtte til for at spleis skulle gå opp, handel er også meldepliktig :slight_smile: