Om det ikke var Teleios som stod for volumet, så er det altså ca. 10% av de øvrige selskapets aksjer som skiftet hender i går. Da er det ganske mange nye eiere som antagelig ønsker en viss avkastning for å ville selge, og med mindre en større aktør skal ut kan det etter hvert bli overvekt på kjøpssiden.
Jeg har et personlig kursmål på rundt 40-45 øre, men utelukker ikke at det kan bli noen flere kjøpsmuligheter (25-30 øre) før den tid.
Kongsberg Automotive appoints top automotive executive Joerg Buchheim as Chief Executive Officer
Dette må jo være gode nyheter, vel? Virker som en kompetent fyr på meg. Særlig positivt med hans erfaring (og kontakter) fra tiden i Hella.
Der kom den gitt. Følte plutselig jeg fikk altfor lite KOA igår på 0.2885. Men vi får se hva dagen bringer før vi konkluderer!
EDIT: Er det bare meg som synes denne Joerg ligner veldig på forrige CEO…?
Ja. Definitivt Venter dog selv på at vi skal ned og tygge litt i 0.2600-0.2700-området der jeg skal lempe inn litt mer volum enn jeg gjør her oppe. Er fortsatt i risk-off modus så går inn med relativt begrenset volum totalt sett.
Hvis storaksjonæren har solgt seg ferdig, kan det bli ny opptur for Kongsberg Automotive
Ingen har sett innholdet i artikkelen ?
Begynt å plukke litt KOA idag på <0.2800. Kjøper ned mot 0.2500 sånn i første omgang så ser vi litt hva som skjer!
Jeg ser at jeg skulle hatt mer tålmodighet enn jeg hadde, men har nyttet sjansen i dag til å snitte meg ned til 0,33kr. Krysser fingrene for at vi ser 0,4 om ikke alt for lenge
Kongsberg Automotive Trading Update Q4 2020
Kongsberg Automotive ASA: Minutes from the Extraordinary General Meeting
Halleluja
Finansiell kalender
Primary Insider Notification
Wee, sjefene handler, går i taket nå
Tatt 1/4 posisjon her, avventer litt med resten mtp spleisen neste uke
Woooohooooooo nå skjer det!!!
Jeg skjønner meg ikke på denne børsmeldingen. Kjøp av 7 aksjer? Hvorfor opplyses det om kjøp av 7 aksjer?
Måtte til for at spleis skulle gå opp, handel er også meldepliktig