Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Skulle gjerne likt å vite grunnen til at de selger seg ned

De kjøpte mye til 0,10 og da er det vel ikke unaturlig å ta gevinst :slight_smile:

3 Likes

Det er en plausibel forklaring det. Men markedet liker ikke disse innsidesalgene. Nå er det vel også mange som frykter at dette bare er starten.

Skal de selger alt i samme tempo som siste 2 dager så tar det 3 uker ish, men kursen faller ikke 5 % hver dag i 3 uker

1 Like

Vi skal godt ned med kursen nå skjønner jeg. Tar vel litt tid før Teleios har solgt seg ferdig.

2 Likes

Umulig å vite dessverre. Si de skal selge 5 dager til med 5% i snitt nedgang, da er kursen på 0.25 neste uke. Det er antakelig risikomanagement eller bestemt at de skal realisere, det er ikke liten sjans for at all børs skal korrigere. Da kommer rekylen når de er ferdige også vil jeg tro.

1 Like

Klargjør midler til kursen er under 0,3 for så å laste opp meir. Burde egentlig solgt ut dei eg har, men velger å sitte heile veien ned.

Frå og med neste veke vil eg begynne å kjøpe opp meir hvis vi er under 0,3.
Er trenden oppadgåande før den tid blir det opplasting uansett .

Ser på dette som positivt for min del.

Med den farten og omsetningen så langt idag, så er vi jo heldig om vi ikke ser .25 allerede i morgen :exploding_head: Kommer nok enda en salgsmelding idag etter stenging, minimum 100m til vil jeg tro, om ikke mer.

De loddet vell gjerne stemningen første dagen med 50m, dyttet ut 100 uten å krasje den helt, så har de prøvd enda mer volum idag?

Nå er jeg på god vei inn igjen i aksjen i hvert fall. Har kjøpt de siste dagene, og har til nå et snitt like over 0,34. Har litt i bakhånd dersom det blir en tur nedom 0,25, men tenker egentlig at for min del kan aksjen godt begynne på opptur igjen nå :smiley:

Virker på meg som at kursen henter seg inn med én gang den enorme salgssiden tar en liten pause, så jeg satser på at det går bra.

1 Like

Selv doblet beholdningen nå - snitt på 0.35. Da er det bare å glemme den litt tror jeg :slight_smile:

Rart den går så langt ned, får vurdere å gå inn igjen nå da :smiley:

Fatter ikke fascinasjonen av KOA på disse nivåer når største eier pumper ut aksjer samtidig som at den blir tynget av at mange shorter. Hvorfor skal KOA plutselig bli så mye mer verdt enn pre-korona?

1 Like

Vi venter vel på ny sjef . Q4 tall slippes vel 22.1 vi får se da

Solgt seg ned fra 2.4mrd aksjer til 2.2mrd aksjer enn så lenge, så er jo ikke helt krise enda.
Kommer gjerne en melding til i kveld om fortsatt nedsalg, vil i hvertfall stemme bra med volumet idag.

Ift kurs nå/før corona, så har de jo faktisk 1 mrd på bok etter de hentet penger, samt ordreboken framover ble meldt fullere enn noen gang v/forje oppdatering vi fikk. Gir jo mening at de er mer verdt da :slight_smile:

Aksjen vil jo også bli mer aktuell for flere aktører nå som de skal gjennomføre spleis i Februar.

Som like så godt kan bety at den blir seigere og vanskeligere å få dyttet videre opp og frem når det ikke lengre er en “pennystock.” Som sagt; gitt det all det negative momentumet akkurat her og nå så sliter jeg virkelig med å skjønne hvorfor man skal hive penger etter en fallende kniv. Men, mye mulig at den får en rekyl i morgen. Umulig å vite i disse tider.

Pennystock er forsåvidt alle aksjer under 20-30kr :slight_smile:

All det negative momentumet?
Det eneste negativet pr.dd er jo at storeeier har solgt unna 2% av total beholdning. Om det selges mer så vil nok kursen gå videre nedover, det får vi nok svar på allerede i kveld!

Om Teleios er ferdig nå, så er det større oppside i denne aksjen enn nedside :moneybag: :money_mouth_face:

Er ikke kommet noe varsel om innsidesalg enda. Skal vi anta de er ferdige? håper det kjøpte litt på 0,34 og 0,30 i tillegg til det jeg hadde fra før.

Ingen melding? Bare småtasspanikk?

Småtasspanikk etter småtasshype? :crazy_face:

Same same but different… :slight_smile:

1 Like