Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Kongsberg Automotive ASA - Proposal by the board of directors to consolidate shares

KOA - Key information relating to the share consolidation (reverse split)

Ooog da fikk vi en inngang da :slight_smile:
Satser på at mange ikke får med seg denne og selger fordi “oi, nå er aksjene kjempehøyt jo”.

Får vell gjerne inngang før det, er jo tross alt en hel måned til det gjennomføres :smile:

1 Like

Enda bedre, da er det ikke en melding heller… Så står de der “skjedde nå 'a? Får vel selge mens dem er så høyt”. :smiley: Jeg har ikke allverdens tiltro til alle de nye aksjesparerne som har kommet til med feriepengene sine fra 2020, det skinner kanskje litt gjennom. :expressionless:

Edit: Jeg hadde ikke tid til annet enn å skumme overskriften, så bra at du poengterte det @iHHelg. Bra om noen av “de nye” er innom her for å lese at vi holder nogenlunde kvalitet på samtalen. Der er du god, mens jeg er litt mer frustrert over børsen for tiden :wink:

1 Like

Inn med litt på 0.388,
Edit: ut på 0,42

3 Likes

Inn på 0,14-0,15 og ut på langt høyere kurs enn i dag😊.
Er nær tregangeren nå.

2 Likes

Traff bra med Batman :handshake::joy:

1 Like

Er vell litt tidlig og si at gapet fra 6 Januar ble dekket inn idag? Da det virket jo mer som ett S/L raid?

Hvordan ser det fundamentalt ut for KOA fremover? Vaksinasjon og mer normalt mot sommeren, prognoser på bilsalg osv?

Notice of Extraordinary General Meeting - Innkalling til Ekstraordinær Generalforsamling

Primary Insider Notification

Blir trangt ut døra i morgen nå da :scream:

Næh. Blir sittende godt gjennom dette.

1 Like

De kontrollerer 2369 millioner aksjer og selger 50 millioner, er vel ikke akkurat dumping men 2%…

Det kommer jo også an på om nedslaget fortsetter eller ikke :slight_smile:

1 Like

En god mulighet til å få plukket opp noen flere hvis dette utløser et «ras». Har ventet på en grei inngang her for long.

Litt vanskelig å lese hva dette faktisk betyr men samtidig som 50M aksjer er “ingenting” er det heller ikke “uvesentlig” - særlig siden det er fra største eier. Også litt underlig med et svært nøyaktig og rundt tall… Kjenner på noe grums ved dette uten at det er noe mer enn en magefølelse…!

Slik jeg kjenner denne gjengen fra 0.10 emisjonsperioden så er de svært bevisste på å utnytte muligheter (ref. KOA-ME vs. KOA spread’en). Kan være helt tilfeldig og kan være del av en større plan dette salget. Who knows… men jeg holder meg litt borte fra KOA nærmeste tiden men kommer til å følge med på mine nøkkelnivåer - spesielt horisontal støtte på 0.32 samt helt ned til MA200 (p.t. 0.25-0.26). Har dog ingen videre stor tro på at vi skal ned dit. MA200 er nå på vei oppover og jeg føler meg rimelig sikker på at vi skal teste denne ila de neste ukene og at denne kanskje da har kommet helt opp til 0.30. Vi får se - tiden vil vise.

Lykke til hva enn dere gjør!

4 Likes

Skal disse helt ut mon tro?

Teleios Global Opportunities Master Fund, Ltd managed by Teleios Capital
Partners LLC (“Teleios”), represented on the board of directors of Kongsberg
Automotive ASA (“KOA”) has on 12 January 2021, traded in KOA stock as follows:

• Sold 100,000,000 shares (ISIN NO 000 3033102) at an average price of 0.3636
NOK per share

Kan virke sånn, men de vil slite med å få ut så mange aksjer raskt. Hvis gradvis salg som vi ser starten av her så vil jo kursen gå sakte nedover over lang tid?