Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Telios er ute. Må da være bra.æ?

1 Like

Hovedeier selger seg ut - Fredly plukker opp bildelaksjer

1 Like

Han fikk kjøpt på 1.15. Spennende å se hvor lenge Fredly blir. Han bruker kanskje å sitte en stund i posisjonene sine ? Han har vel allerede papirgevinst på 40 mill

Alt er bedre en teleios, absolutt alt

2 Likes

Markedet tar ihvertfall klart høyde for at han kjøpte på 1,15

Blir spennende å se hvem som har tatt 50 mill aksjer i tillegg til AF. Planen er neppe å selge seg sakte ned, for det var jo det Teleios drev med. AF har 4,96% ned til flaggegrensa, så da kan han jo rom tim å selge en god del uten å flagge.

Samme, alt er bedre enn teleios. De dreiv med seigpining på høyt nivå

Enig. Men etter en frisk start i dag så er aksjen raskt tilbake i seigt klima med ca likt kjøp/salg på 1,30 tallet

Jada, skjønner hvor du vil. Men nå er de idiotene som har sittet siden 2018 ute, de har ikke utrettet noe som helst.

Skulle gjerne likt og visst målsetningen til Fredly her.
Bare at han ikke selger nå allerede så er mye gjort. I de prosjektene han blir i en stund så får han gjerne med seg venner også. Ref bank Norwegian osv

Dette er lovende! Skal visst ikke bare trade.

1 Like

I minus nå

Skjønt poenget ditt

Jeg gikk inn rett før AF, så får jeg prøve å komme ut rett før han også. Uansett kurs i dag er det en lettelse!

1 Like

Fredly er flink han. Tviler han kommer til å selge seg ned over børs. Gir lite mening.
Nå er han største eier, sier han er langsiktig så da tror jeg han blir sittende en stund.
Det jeg kan se for meg er at selskapet selges slik at han får en kraftig gevinst.
Skjer ikke med det første men mye mulig dette kan være en exit plan for ham.

Fredly klarer ikke bake kransekake alene

Mandatory Notification of Trade - Primary Insiders

2 Likes

KOA: ABG SUNDAL COLLIER TAR OPP DEKNING MED KJØP, KURSMÅL 2

Publisert 08:15
Oslo (Infront TDN Direkt): ABG Sundal Collier tar opp dekning av Kongsberg Automotive med en kjøpsanbefaling og kursmål 2 kroner pr aksje.
Det fremgår av en analyse torsdag.
ABG påpeker blant annet at selskapet har en sterk kundelojalitet og god visibilitet med 85 prosent av omsetning i 2026 kontraktsikret.
I tillegg noteres det blant annet at selskapet kan frigjøre verdi ved å splitte opp og selge eiendeler, ettersom nylige avtaler antyder fair EV/ebitda-multipler på 5,4-6,8 ganger, som tilsvarer 3,3-4,3 kroner pr aksje.

2 Likes

Invitation to Kongsberg Automotive’s Q3 2024 Earnings Call

Reminder: Invitation to Kongsberg Automotive’s Q3 2024 Earnings Call

1 Like