Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Automotive (KOA)

Ja helt klart, tviler på at han går inn med en så liten post, om han fortsetter å plukke på åpen børs er bare kjempepositivt for oss… :+1:t2::star_struck:

Enig :ok_hand:

Noen som har gjort seg noen tanker om potensielle konsekvenser for KOA i en potensiell handelskrig, samt inntreden ved av Trump som president?

KOA har anlegg i USA, med produktion i USA før markdet der. Likadnat er det med kina. Man er på plass, internt. Ikke noe toll ettersom man producerer lokalt.

1 Like

Request for an Extraordinary General Meeting in Kongsberg Automotive

Arne Fredly vil kaste styrelederen i Kongsberg Automotive: Ber om ekstraordinær generalforsamling

Ikke så sikker på hvor happy Fredly er med denne investeringen egentlig

Hvorfor? Han har jo vært inne et halvt sekund. Å få inn en mann i styret var vel omtrent hans første uttalelse etter kjøpet. Så har han ca. 20% papirgevinst.

1 Like

Hvilken kurs kjøpte han på ?

Kr 1,10

Blokkjøp utenfor børs 1,15.

Jeg var inne rett før ham og ute når Trump ble valgt. AF er det eneste jeg har troen på ved selskapet. Her er det mye motvind :sweat_smile:.

2 Likes

Ja synes det virker utrolig seigt dette her. Men mulig det blir bra på sikt så lenge de leverer masse innen rette segmenter

Liker at det tas grep - Fredly er mye av grunnen til at jeg valgte å investere her - og syntes turn-around caset er interessant. Men jeg er nok heldig her å kom inn rundt nåværende kurser - og ikke sitter med bagasjen fra tidligere .

Update on the announced Extraordinary General Meeting at Kongsberg Automotive

Kongsberg Automotive- Notice of Extraordinary General Meeting

Flaggemelding Kongsberg Automotive

Flagging i Kongsberg Automotive

Flagging Notification

Reminder: Kongsberg Automotive- Notice of Extraordinary General Meeting

Flagging Notification

Flaggemelding Kongsberg Automotive