Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kongsberg Gruppen (KOG)

I stand corrected, tror jeg har blandet den artikkelen der og et annet meglerhus. Men jeg vet at det ansettes noe voldsomt for tiden, så det er en tydelig utvidelse som foregår.

1 Like

Ryktes at de har begynt å betale bra også nå, i alle fall på software-siden.

Men hva tenker dere her da? Kog skal jo rettferdigjøre en høy markedsverdi allerede, men det er vel ikke noen bransje som er mer syklisk for tiden, utenom tech/KI da, “alle” skal investere i forsvar. At det ligger noe premium i dette er mitt bet.

KONGSBERG to deliver NASAMS to Kuwait via US foreign military sales programme

KONGSBERG skal levere NASAMS til Kuwait via amerikansk salgsprogram

1 Like

KONGSBERG signs NOK 4.7 bn order for Joint Strike Missile

KONGSBERG signerer ordre verdt 4,7 milliarder kroner for Joint Strike Missile

1 Like

Korreksjon: KONGSBERG signerer ordre verdt 4,7 milliarder kroner for Joint Strike Missile

Correction: KONGSBERG signs NOK 4.7 bn order for Joint Strike Missile

woop woop

1 Like

Tyskland som har ryggen knekt av høye energipriser tar opp lån for å ruste opp i forsvarsindustrien,-neglisjerer fullstendig den økonomiske motoren som er på tomgang for å stokke opp i missiler og geværkuler…

jeg tror på VELDIG gode tider for kongsberg fremover.

image

4 Likes

Canada selects 212CD submarines

Canada velger 212CD-ubåter

Invitation to presentation of KONGSBERG’s 2nd quarter and first half year 2026 financial results

Invitasjon til presentasjon av KONGSBERGs resultat for 2. kvartal og 1. halvår 2026

Q2 2026: KONGSBERG delivers a strong second quarter with increased revenue and solid profitability

Q2 2026: KONGSBERG leverer et sterkt andre kvartal med økt omsetning og god lønnsomhet

Subscription period for employee share program completed

Tegningsperiode for aksjeprogram for ansatte fullført

KONGSBERG fullfører oppkjøpet av Sonatech