Det bare oppleves slik siden korona er veldig sesongbetont.
Fauci tar utgangspunkt i antall som har antistoffer når han sier at 22% har vært smittet, men vi vet nå at det er mange som ikke utvikler antistoffer, men er immune via t-celler.
Dessuten er det forskjell på andel som må være immune om det skjer gjennom vaksinasjon eller naturlig smitte:
Jeg tror Fauci veit hva han snakker om bedre enn Rand Paul, om ikke annet fordi han har forska på disse tingene sine hele livet og har doktorgrad i medisin. Men man står selvfølgelig fritt i å velge hvem man vil lytte til.
Mer og mer evidens for at covid kan skade hjertet, også ved milde forløp:
Du kan jo lese deg opp litt hva forskjellige forskere sier i den NYT artikkelen. Det er ikke enighet hvor grensen går, men kan hjelpe å nyansere bildet litt. Jeg baserer meg ikke på Rand Paul.

Sør-Dakota er halvparten så stort som Norge i areal og har drøye 800k innbyggere. Med ca 4 innbyggere pr kvadratkilometer burde det være greit å holde avstand der 
Hva er snittet for USA?
33 pr. Kvadratkilometer
Kan gå mot ny lockdown i Frankrike
Ny og bedre måte å teste på:
Winter is coming
Over 12000 mutasjoner. Blir viruset snillere?
Ja, de sier jo seg selv at de ikke kan føre restriksjoner slik de har gjort både i England og andre land.
Det er nå tydelig at dette viruset forsvinner ikke.
Dersom det blir gjort noen en nye nedstengninger så er økonomisk kollaps med massekonkurser og arbeidsledighet som ikke ligner grisen rett rundt hjørnet.
Har sagt det siden mars når jeg var i Thailand at dette viruset var allerede overalt i gatene før jeg dro derifra. Men man må bare ta støyten og ikke skape et større problem.
Flere land sier nå inflasjonen kan stige over 2%, det blir nok bare starten.
Men jeg mener ikke det skal stå kø utenfor sykehusene med pasienter. De kunne brukt milliardene på å utvide kapasiteten på sykehus og lignende, men i stedet så deler de ut disse pengene til folk som sitter hjemme og stirrer i taket pga permitteringer.