22 bekreftet smittet av viruset, og to overdoser av klorokin i Nigeria.
âChloroquine is still in a testing phase in combination with other medication and not yet verified as a preventive treatment or curative option.â
22 bekreftet smittet av viruset, og to overdoser av klorokin i Nigeria.
âChloroquine is still in a testing phase in combination with other medication and not yet verified as a preventive treatment or curative option.â
Ikke gode nyheter det der nei
https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article12027633.ece
Den enkelte lege har stor makt ser det ut for.
Kan vÊre lurt Ä ogsÄ ha et stort fokus pÄ nÊringsinnhold i maten nÄ og passe pÄ Ä spise mye frukt, bÊr, grÞnnsaker, nÞtter, grÞnn te og fet fisk siden det kan ogsÄ hjelpe pÄ immunforsvaret. Trening og turer ute i sola kan ogsÄ hjelpe, og fÄ nok sÞvn, unngÄ stress. Hvis man er frisk, glad og i god form er nok risiko lavere (selv om den ikke er 0) for Ä bli akutt syk. Minimer alkoholforbruket.
Ny kandidat, Teicoplanin, som er en type antibiotika
Dialyse som en siste linje?
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S209580992030062X?via%3Dihub
Noe jeg ikke helt skjĂžnner er hvorfor ikke Cytosorbents har blitt nevnt oftere mot cytokine storm. Produktet er godkjent i EU.
Jeg er fucked, med tre unger pĂ„ 0, 3 og 6, sĂ„ er det fĂ„ rolige dager og besteforeldre som vanligvis hjelper til burde ikkeâŠ
FĂ„r nok av resten da. Mye bĂžnner og linser, veldig godt og sunt i gryter.
Savner neste post.
Ser ut som eg mÄ bestille Quercetin, for dei hadde det ikkje pÄ apotek.
Fant og bestilte denne pÄ Finn.no (Har forÞvrig ingen relasjon til selger)
Skulle skrive den i kveld etter planen men dattera vÄr var uheldig og brakk armen, sÄ planene gikk i vasken. FÄr prÞve til uken
Jeg bestilte 4 bokser herfra: https://www.apotekhjem.no/solaray-quercetin-500mg
Litt stiv pris men hÄper det er verdt det
Uff da, hÄper det gÄr bra med arvingen!
After more than a week, doctors told him there was nothing more they could do and, on Friday evening, Giardinieri said goodbye to his wife and three children.
Lukter svidd allerede tidlig i artikkelen. De pasientene som er sÄ syke at legene innser at de kommer til Ä dÞ ligger i medisinsk koma i respirator, de kommuniserer ikke med familien.
Ellers er det vel sagt at for Ä fÄ noe sÊrlig effekt av medisiner mot virus mÄ du fÄ medisinen tidlig i forlÞpet for Ä stagge den voldsomme replikasjonen. PÄ det tidspunktet han hevder at medisinen reddet livet hans hadde vel immunforsvaret allerede lÞst koden.
ForlÞpet han hadde er vel likt som hos andre pasienter i samme aldersgruppe. Mange blir styggsyke og mÄ ha pustehjelp, fÞler seg sikkert dÞden nÊr. Men de overlever.
Har du flere utsalgsteder ? Mitt Finn.no kjÞp backat ut, og apotekhjem er utsolgt. Har tro pÄ produktet. Er i risikosonen etter Ä ha knekt nakken, og har lungekapasitet pÄ 50%. SÄ all info vil hjelpe, trenger en f.eks resept?
SÄ bra du fant! Er selv i risikogruppen sÄ hÄper det har noe for seg Lurer pÄ om folk nÄ har begynt Ä hamstre dette?
Det virker veldig slik, @Nocturne . Jeg har prÞvd Ä fÄ tak i, og de som har hatt har blitt tomme fortlÞpende. Foreldrene mine fikk tak i den siste boksen pÄ en Sunkost-butikk. Jeg har fÄtt meg et par bokser selv nÄ ogsÄ, de to siste pÄ en annen Sunkost-butikk. Hvis jeg og familien holder oss friske, sÄ fÄr du Êren for det!
Bra
En gruppe medisinske forskere ved Mount Sinai i New York har nÄ utviklet en test som kan mÄle antistoffer i blodprÞver fra tidligere og nÄvÊrende covid-19-rammede. Det skriver tidsskriftet Science.
Ă
kunne mÄle pÄ antistoffene kan vÊre en meget viktig brikke, hvis man vil oppdage hvor mye og hvor hurtig sykdommen sprer seg.