GoNetwork
warning ?
GoNetwork
warning ?
Ikke bra!
Så bare at McAfee skrev om den på twitter, så hoppet glatt over.
Hva er greia med github? Er det en offisiell side med warning? Leser at de vil justere hard / softcap etter interesse. Det liker jeg ikke.
Får ikke sendt noen epost til info@thekey.vip jeg. Noen andre med trøbbel der?
Noen som har sett på Legolas?
Fikk tips og invite via Facebook til den, men på bitcointalk har de bare laget tråd uten å svare folk sine spørsmål så ble litt småskeptisk.
Github er vel i utgangspunktet en utviklingsplattform hvor man i fellesskap, og åpent for alle, jobber med koden for diverse produkter og systemer. Dette gjør at andre også kan gå igjennom absolutt alt og verifisere at ting er legit etc…
At noen har valgt å poste den posten på Github er vel fordi det også går an å diskutere andre saker der.
Apex-siden nede, ny link: https://apexchinapex.formstack.com/forms/apex_chinapex_crowdsale
Noen som melder seg på?
Rakk ikke Apex Whitelist full etter bare 15min…
Noen gode forslag til ICOs som kommer?
Noen Kriterier før dere kommer med 1000 forslag:
Anyone?
Fikk epost om å confirme whitelist spoten, usikker på om jeg skal eller ikke.
Noen som har sett på denne?
JADDA! Måtte gå gjennom 13 sider med “jada jeg er enig og skal ikke finne på tull” sider i en PDF fra Kina på THEKEY, men venter nå på 13.936 TKY tokens
Fortuna har fått litt mange whitelistet. Nå får man kun kjøpe 0,2 ETH i fase 1. Fase 1 varer fra 0100 til 07:00 norsk tid søndag 21. Deretter skal resten av tokens selges i en fase 2. som er fra 08:00 til 13:00.
Litt synd at det ble sånn. Vurderer å vente til det listes på en exchange jeg nå. Jeg lurer på hva psykologien blir. Kommer folk som bare får kjøpt littegrann til å hodle, eller dumpe?
Wepower stenger whitelist i dag grunnet stor pågang, men fortsatt litt tid igjen.
Er whitelistet men har ikke helt landet om jeg skal investere.
Jeg skal bli med på den.
Mye bra info på denne.
Jeg har også whitelista meg for WePower.
jeg og :=)