Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Jeg har signert ganske mange whitelister på denne. Kommer til å kjøpe det jeg får tak både i icoen og på børs. Kan bli en av de sykeste prosjektene i 2018. Dersom denne blir en go-to derivat børs, er det ingen ende for ROI. Får se hvordan det utarter seg.

130816 som venter på tokensale på wepower ja, blir litt å komme igjennom der :smile:

Er ikke whitelistingen basert på person, ikke på epost…? Mener du at du kan kjøpe flere poster fordi du har registrert flere eposter…?

På person. Registert flere personer. Kona, venner, bikkja :slight_smile:

1 Like

Anmeldelse av WePower. Synes den var veldig bra. Se den før du innvesterer :slight_smile:

(Spol til ca. 15 min ut i videoen om du vil skippe rett til anmeldelsen)

1 Like

Han er veldig flink han der,:+1:

1 Like

Han er flink. Han mistet litt respekt hos meg når han baisset Cardano men når den var gått 300% endret han sin rating og sa han kjøpte på 0.20 cent! Og så sa han han baisset bare sånn at seerne hans kunne kjøpe billig.

Men jeg har tilgitt ham :smile:

1 Like

Har følgende ico’s i kikkerten… Kanskje litt mainstream disse, men vil gjerne høre deres tanker.

Navn Beskrivelse Token sale Hard cap
Savedroid Democratizing cryptocurrencies 09.feb 73,200,000 USD
Eller
Coinvest Decentralized stock market for cryptocurrencies 16 .feb 30,000,000 USD
Wepower Green energy trading platform 01.feb, 12:00 UTC 35,000,000 USD
Beetoken The Future of Home Sharing 31.jan, 12 PM PST 15,000,000 USD
Remme Securing access of digital identities 13.feb, 20:00 UTC 20,000,000 USD
Medicalchain Building the future of healthcare 01.feb 24,000,000 USD

Kilder: icobench.com, telegram og hjemmesidene deres.

Mobius starter ICO om noen minutter. Betales med XLM.

Jeg var sikker på at jeg ble med på denne ICOen: “delt wi-fi over alt”

5% ekstra tokens om du bruker linken:
http://wallet.iungo.network/Referal/ef7ef6e0-8cf0-4fc1-991d-d193d79e63a5

Kanskje jeg droppet ut fordi hardcap er på 100 mill. Men om den ikke nås brennes jo de resterende tokens. Jeg liker i hvert fall produktet - tror det kan slå an.

Jeg gikk inn med en liten slant i Titanium:

https://ico.tbis.io/register/?ref=cUdnLzlQ

10% bonus.

35 Mill hardcap, ca 90% full nå.

Er det lov å spørre hvor mange ICO’er og coins du er inne i nå? Begynner vel å bli en del. :slight_smile:

Kastet en del eth inn i Fintrux. Ennå Presale

Litt for mange sikkert! Nok til at FUD ikke blir noe problem for meg, siden det vil være alt for pes å selge meg ut av alt mulig rart :slight_smile: Jeg vet med sikkerhet at jeg har latt meg svindle, minst en gang, og at jeg har tjent godt på andre.

Om jeg skal tippe har jeg vært med i 20 ICOer. Har kanskje 60 coins. De fleste har små investerte beløp (alt fra kanskje 1000 kroner til 10000).

Ikke hørt om FInlux - har du link? Referral-link kanskje? Så får vi kanskje en ekstra slant begge to.

Oi, ble en skrivefeil der. Fintrux. https://www.fintrux.com/

Ser veldig bra ut. Jeg gasser på på den :slight_smile:

1 Like

Trodde først det var Findus ICO: “god gammendags fiskegrateng på blockchain”. Hehe - garantert hvor fisken kommer fra, når den ble fisket osv!

Synes hardcap er litt høy, men virker ved første øyekast som et veldig bra team og et produkt som kan bli nyttig!

Ikke sikkert det er så dumt, om noen virkelig slår an så tjener du fort inn investert beløp på resten.

1 Like

Haha, det blir det neste fra Norge!

HC 25M $ Synes det er bra for et så stort prosjekt

Hehe - hadde vært gøy om noen av de store gjorde en ICO litt på spøk, litt på alvor!

Mente jeg så det var 75 mill hardcap? 25 mill er noe helt annet!

EDIT: jeg må ha blingset litt. Mente jeg leste et sted at 1ETH = 1000 FTX etter at siste bonussalg er over. Ser det er 1ETH = 1500 FTX. Dessuten står det jo svart på hvitt at hardcap er 25 mill, uavhengig av antall ETH. Gjør det mye mer aktuelt!