Ja, tror denne vil smelle godt
Er det bare jeg som er litt skeptisk til å laste opp ID i øst og vest ved ICO deltakelse?
Helvete!
Skulle bli med i Titanium, så det var 95% fill, sender ETH til wallet, biter negler… 96%, 97%… og bam. Ferdig. Argh!
Begynte å lese men stoppet her:
Banks like to loan cash on cash. This means that they will lend you the same amount of money you have in your savings account, using your money as collateral. This makes it difficult for businesses with low liquidity to get much needed capital to grow their business.
Vet ikke hvilket land de er fra, men sånn fungerer ikke systemet her i allefall…
Er det ikke sånne låne-baserte ICOer man skal holde seg unna da? Ref Bitconnect?
Haha, jo Ponzier bør man holde seg langt unna.
Fintrux er skikkelige saker.
Noen som har vurdert denne?
Abelon ønsker å samle alle exchanger i EN platform! Ja takk sier jeg! Kort tid igjen av ICOen ser det ut som.
Tanken er god @Nocturne men tipper det ser er scam:
- 3 stk i team
- ingen advisors
- ikke oppdatert nettsiden
- russisk tekst på siden
- kontaktepost nederst
- «kontaktepost» på bunnen av siden er til ceo
- Telegram-gruppen finnes ikke
Edit: dette var hva jeg fant ut på mobil, uten noe å sjekke noe annet enn nettsiden… en dypere sjekk ville nok avdekket mer
Godt du er på ballen. Jeg skumma bare siden men la også merke til teamet - og white paper er liksom det som står PÅ siden!
Må si denne tråden er gull verdt!
Hehe, whitepaperet sjekket jeg ikke før du nevnte det!
Da tror jeg vi avdekket denne rimelig raskt
Neo … bygger utrolig god kvalitet. og har mange spennende prosjekter. kvalitet. De bygger også plattformer som kan inntrigrere seg med etherum.
De skal nå lage en exhange som kommer til å bli meget bra og solid. NEX er et samarbeid med NEO
Jeg har noen NEO, bør jeg kjøpe flere?
Ikke det dummeste du gjør om du har penger til det (tror jeg: tipper det er et sikrere bet enn mye annet!).
Vi får holde hverandre oppdatert når ICO publiseres.
Spør du meg. ? Så kjøper jeg dt jg kan. Men tør ikke gå helt all-inn ennå før jeg har den nye Nano S. Jeg kjøper Neo … INT og HPB
Neo ser på som et safe bett og HPB et lovende bett kan gå 10-40X Neo svar på EOS.
INT er et ny og forbedret IOTA. Litt risiko i den … men er å få tak i på 60 cent gått mye i dag. Men har i motsetning til IOTA en supply på 1/3 av IOTA. SÅ den kan gå mye.
Er du Suppoman?
Hehe… kanskje dt NOcturne
takk for tips!
Han har jo omtalt både INT og HPB i det siste. Vurderte å kjøpe INT i dag men trenger noe mer håndfast selv om det SER legit ut foreløpig.