Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptoguiden.no

Som noen vet har jeg jobbet med et lite prosjekt på si de siste ukene.

Vi gjør en liten betalaunch.

https://kryptoguiden.no målet er å tilby en norsk nyhets og ressurs side for Krypto!.

Spre gjerne det glade budskap.

Ris og Ros kan diskuteres i tråden her.

8 Likes

Da håper jeg innholdet raskt utvides, for å shille Bitcoin Diamond på første side, som en av noen få artikler på siden, det ble litt useriøst i mine øyne.

Edit: ellers bra konsept, man trenger jo slike sider også i norge.

Forsiden tar 18 artikler. Den har 18 artikler. I tillegg er det mer artikler som har vandret ut av forsiden. De ligger i slipprekkefølge.

Vi er på dag 1. Synes det er ganske bra for et hobbyprosjekt jeg.

Skjønner - enig i det - siden med Bitcoin Diamond dukket opp som første artikkel både på forsiden og guider og tips så det ble litt mye av det gode, med tanke på at BTC er verdt flere tusen ganger mer…

Kult at du gjør det, men jeg ville faktisk droppet artikkelen om Bitcoin Diamond men det er bare meg :slight_smile:

Ja det er en guide. Så da ligger den på guidesiden. og alle sakene havner på forsiden :wink:

Det er nettopp det; en guide, om et konsept som er sykt utvannet og lite aktuelt i dagens kryptomarked. Men for all del, bare å beholde; tipper den også skal opp, men det er nettverkseffekten som er viktig her - synd om man skulle lure masse norske amatører til å tro at dette er det nye og forbedrede BTC.

Kommer en miniguide pr dag. tilfeldighetene gjorde det til at bitcoin diamond kom idag.

Går helt sikkert fint :wink:

Si gjerne det til gutten på 14 som gikk rett inn i Bitcoin Diamond istedenfor å gå for de prosjektene som faktisk driver med nyskaping. Blunk Blunk

Jada, imorgen er den druknet i noe annet. Så da går det fint :wink:

Om du faktisk leser hva det står så står det jo følgende.

" Den nye coinen ble ikke veldig godt mottatt av miljøet og de fleste anser det som et prosjekt med lav verdi, som kun utnytter Bitcoin i navnet. " :wink:

1 Like

Vi er ikke heeelt ferdige med designet enda… :stuck_out_tongue: Jobber med logo. :slight_smile:

2 Likes

Stå på :+1::blush:

2 Likes

Bra utgangspunkt dette, norsk er jo også fordelaktig!
Nettstedet er lagret :slight_smile:

1 Like

@VargVemund her har du en ny guide :wink:

Responsen er HELT enorm. Vi har ca 10x så mye besøk som vi håpet på. Også mange som kommer fra Tekinvestor!.

Takk!.

Prøvde å svare på det spørsmålet jeg får mest. HVOR ER DET BEST Å HANDLE KRYPTO!

Så har vi denne da, den mest leste saken sålangt.

1 Like

Dette blir merkedag. og dette BØR få andre SP500 selskaper til å våkne.

5 Likes

Da hadde vi nådd, passert og knust 1000 unike lesere på en dag! TUSEN TAKK! :smiley:

Meget hyggelig. Tok en uke fra lansering D:

4 Likes

Knota lit ned om veien videre.

Fant ingen bedre plasser å putte denne. Verdt å lese og følge med på denne serien.

1 Like

Nekter å tro dette er negativt.

2 Likes
1 Like