Notert takk for tips, ja spĂžrs om det kommer ut ja.
Aktiviteten har tatt seg opp i det minste men har planer om Ä gÄ ut av Glitch ved en ev. recovery av pris her. Mye lovnader ifjor som ikke ble oppfylt, samt det du nevner ja.
Notert takk for tips, ja spĂžrs om det kommer ut ja.
Aktiviteten har tatt seg opp i det minste men har planer om Ä gÄ ut av Glitch ved en ev. recovery av pris her. Mye lovnader ifjor som ikke ble oppfylt, samt det du nevner ja.
Det var vel Gatesmart under nytt alias bare ja
Tror definitivt det kan bli en pump framöver! Personligen tror jag mainnet kommer, ser bara inte sÄ stort vÀrde i det, mÄnga L1 pÄ vÀg ut med mer unika specifikationer Àr GLCH och bÀttre positionerade till att fÄ utvecklare att bygga pÄ dem. Teamet verkar bÀttre pÄ hype Àn utveckling, men det behöver ju inte vara negativt inom crypto haha
Ja app chain spesifikke blokkjeder er i vinden om dagen sÄnn sett sÄ taler det i fordel for Glitch og en pump
SĂŠrlig smart er han/hun nok ikke.
Glitch avskrev jeg som svindel i slutten av 2021 da CEO lĂžy, deretter utsatte, og lĂžy litt til. Har ikke hĂžrt om gpool-opplegget tidligere, men ville ikke overrasket meg.
Det tallet kommer til Ä Þke MASSIVT til neste Är da skatteetaten har hentet ut data fra alle aktÞrer i Norge. ( tipper ogsÄ de har hentet ut data fra aktÞrer i land de har avtale med).
Er visst veldig mye scams der, men kanskje verdt det likevel. Tror jeg hilder meg unna for blir bare enda en chain som tar masse tid.
Enig var bare morsomt at de har faktisk fÄtt det til Ä lage en egen L2 gjennom community. De kom Shiba inu i forkjÞpt som og er rett rundt hjÞrnet med sin egen L2 lÞsning ogsÄ
HĂžrt pĂ„ en AMA igĂ„r fra magik.finance pĂ„ Fantom som har slĂ„tt seg sammen en av de fĂžrste DEXâene pĂ„ Dogechain, de snakket og som du sier at det er mye Scam der og men de snakket og om mye kaptial influx som der nĂ„ fĂžrst 5mill en uke og sĂ„ 15mill til ilĂžpet av noen uker og at det bĂŠrte preg av mye av det som skjedde i Fantom i sine early days mange scam og rug pulls men og mange seriĂžse aktĂžrer og muligheter (Not financial Advice).
Selv har jeg heller ikke kastet meg pĂ„ ballen der men liker magik.finance som er en Tomb fork som jeg har litt kapital i, de var fĂžrst pegged mot FTM men nĂ„ har de gĂ„tt vekk fra det og ville ikke vĂŠre en PEGâed protocol lenger.
MÄ elske dogecoin memes Spesielt de som har tjent seg til hele livets opphold pÄ et meme. Det er sÄ utrolig vakkert.
Tenkt til Ă„ lage meg BingX konto for Ă„ trade direkte fra Tradingview. Noen erfaringer?
De lĂŠrde strides!
Personlig mener jeg den striden er et godt bilde pÄ hvordan verden fungerer: tilsynelatende er det to streker under svaret feks nÄr det gjelder religiÞse spÞrsmÄl; men selv innad i samme religion kan man fÄ totalt motstridende svar.
Ja det er en del ekstremister, som Ăždelegger for alle andre, men det egentlige problemet er at folk flest vet for lite om Islam og holdningene og menneskene bak.
Slik fÞles det nÄr det gjelder kryptovaluta ogsÄ; folk flest skjÞnner ikke hva det er, og knytter seg til det de blir fortalt av media, og gjÞr seg opp en mening basert pÄ for lite eller feilaktig informasjon.
Jeg vet ikke om noen (unntatt @holmes kanskje) som har satt seg skikkelig inn i krypto og ikke har blitt overbevist om at det er riktig vei Ä gÄ. I mine Þyne er det viktigste at det trengs et alternativ til sentralbankpenger.
Noen som har kikka noe pÄ eller begynt Ä minte XEN crypto?