Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Du miner 20 PI om dagen og de selges for 500kr/PI, sÄ du tjener 10 000kr dagen da?

HÞres for godt ut til Ä vÊre sant. Ville omsatt disse 20 Piene sÄ raskt som mulig, for her er etterspÞrselen nok ekstremt lav, men ingen selger enda, nÄr det er en sÄ stor produksjon og sÄ fÄ velger Ä selge enda. Kommer til Ä stupe om det du sier over er korrekt.

1 Like

Folk kan slutte Ă„ legge ut vervelenker.

10.000kr pr dag hÞres ut som scam. Da mÄ det vÊre all dataen i mobilen din de miner isÄfall.

1 Like

Legger ogsÄ merke til at bÄde hjertet og hjertesmilet er lagt til av brukeren selv. Hmmmm

1 Like

Valgte Ä fjerne innlegget etter endel klager. FremstÄr som ren reklame med pÄstander som ikke kan stemme. Innlegget ble ogsÄ redigert en haug med ganger etter at folk pÄpeker ting som ikke kan vÊre mulig.

Styr unna.

Funker om han er i toppen av pyramiden :stuck_out_tongue: Mitt rÄd til han om han er oppriktig er Ä cashe ut alt han kan med en gang. Dette gÄr rett i dass med en gang pyramiden faller sammen.

Da har Firi softlaunchet ETH Staking som fĂžrste aktĂžr i Norge.

Oppdater og restart app sÄ skal det vÊre synlig.

Yield

2 Likes

Hva menes styr unna hee noe som ikke koster ingenting Ă„ mainne helt fri gratis.Som nybegynner du mainner1 Pi hver 5 dag men base rate pr H avhenger av flere forhold
Base Rate gÄr ned hver mÄned nÄ er 0.012 pr H
Husk bare dette om par mÄned Pi Network for dere latterliggjÞr meg
Til inf er vi nÄ 35 mill pionerer i dette projektet men kan bli flere hundre millioner pÄ sikt

Istedet for Ä hoste opp en sucker-pitch sÄ kan du heller snakke om hva som er sÄ bra teknisk som mange her i trÄden pleier Ä gjÞre

1 Like

Skal du prĂžve Ă„ pitche et kryptoprosjekt er det greit om du har fakta korrekt pĂ„ fĂžrste forsĂžk. NĂ„r en post mĂ„ redigeres 6 ganger fordi folk stiller spĂžrsmĂ„l med “faktaene” som ikke stemmer. Da blir det fryktelig tynt og useriĂžst.

AltsÄ, forstÄr helt klart at du har troen pÄ at du vil tjene penger pÄ dette. Og det vil du kanskje ogsÄ gjÞre, men dette er et pyramide-spill og du kommer til Ä tape alt om du ikke casher ut kontinuerlig. Verdien av det du sier du miner er ikke bÊrekraftig, sÄ prisen pÄ det vil stupe etter hvert som noen begynner Ä cashe ut. Derfor anbefaler jeg deg Ä i det minste sikre de kronene du mener Ä ha tjent. Da fÄr du testet om det er mulig Ä selge dette og fÄr det ut i kroner for deg som var tidlig ute, og du fÄr cash pÄ konto i stedet for et asset som gÄr mot 0kr over tid. Normalt innen en mÄneds tid i slike prosjekter.

'Skal ikke skrive mer om dette Pi network vi fÄr se om par mÄned hva som skjer
Uansett har jeg pÄminnet dette er gratis Ä bli med men base raten gÄr ned hele veien slikt at om 4-5Är vil du trenge 1 Är Ä mainne 1 Pi.Husk nÄ er 35 mill Pionerer som mainner om 4-5 Är er 100 til 200 mill personer som mainner da gÄr base raten dramatisk ned.

Hvordan kan dette nettverket vĂŠre bĂŠrekraftig?

Det som Bitcoin ikke klarte prĂžver Pi Network en form som verdens Vips der Pi network blir benyttet Ă„ kjĂžpe varer tjenester reiser Hoteler osv
Enorm interesse for tiden i Asia der Pi network blir akseptert som betaling
SÞk mer inf pÄ Twitter om dette prosjektet
Mener Bitcoin kommer til Ä bli utfordret av Pi network pÄ sikt
Hvorfor gidder jeg ikke skrive mer
Jeg er prof i dette prosjektet som ambasador og kjĂžrer node for Pi network.
Lykke til
Glemte Ă„ si denne
Pi network har egen blockchain teknologi som er meget avansert og sikker 70 transaksjoner pr sekund
Til inf alt annet kryptovaluta lÄner Bitcoin blockchain teknologi
Hadde dere vist hvor stort er dette prosjektet hadde dere takket meg
Lykke til

HĂžrt om punktum?

Dagens tips, hvis du ikek vet hva du snakker om. SÄ er det greit Ä holde kjeft. du fremstÄr ikke veldig seriÞs i postene dine.

Kom forresten over denne nÄr jeg google pi network.

Ikke veldig lovende.

3 Likes

Ok for meg med vervelenker om det blir opprettet egen trÄd for det. SÄ blir det opp til admistrator om det skal tillates men en slik trÄd.
Det er faktisk noen penger Ä tjene/spare selv om det for noen er smÄpenger, er det alltid noen som bÞyer seg for Ä plukke opp kronestykker eller tomflasker.

Synd for deg du tror de vet noe om Pi Network nÄr du ikke har peiling om dette prosjektet og hvorfor mÄ du vare sÄ frekk.

FĂ„r ikke mulighet Ă„ skrive ny innlegg legger her denne

Jeg ber ingen her kjĂžpe min Pi kun gjĂžre oppmerksomme dere kan mainne gratis noe som hĂžrer Fremtiden.
Bitcoin er i dag som diesel biler mot Pi Network El biler
Tror de 40 mill pionerer er naive nÄr de mainner Pi